27 września 2012

Aktualna kolekcja włosowa.


Hej kochane! Nawał szkoły i obowiązków nie pozwolił mi na pisanie postów od poniedziałku, ale blogi Wasze śledziłam codziennie, więc jestem 'na czasie' ;) Na ok. 4 dni wracam do minimalnej (bo w między czasie przeprowadzka i nauka) normalności i mam nadzieję, że naskrobię przez ten czas kilka postów. Nawet tych na zaś.

Cieszę się z promocji, jakie przygotował dla nas ROSSMANN. Choć, szkoda, że ominął coś takiego jak masło do ciała Isana masło Shea i kakao, ale jak się nie ma co się lubi...

Dziś pokażę wam moją aktualną kolekcję produktów, kosmetyków, których używam do włosów.
Według mnie jest to post przydatny w dużym stopniu dla mnie, bo dzięki temu, że chciało mi się go zrobić - w końcu mogę zobaczyć ile ja mam tak naprawdę tego. Nawet niedużo, powiem mam :) Dodatkowo mam ochotę na kolejne maski (głównie Biovax i Polimax). A do tego ta promocja w Rossmannie... ;) 

  • SZAMPONY
  •  ODŻYWKI 
  • MASKI
  • OLEJE
  • OCHRONA 
  • PŁUKANKI
  •  WCIERKI
  •  PÓŁPRODUKTY
  •  WEWNĘTRZNIE


W razie pytań o dany kosmetyk, czekam na nie w komentarzach. Odpowiem na wszystkie :)

+
zakupy kosmetyczne w tym tygodniu


1. ISANA preparat intensywny - dużo dobrych opinii, podobny skład do isany z babassu
2. ISANA odżywka z UV - pierwsza, na którą zdecydowałam się, po wycofaniu jej siostry - z babassu. Resztę odżywek kupię w promocji ;)
 3. BeBeauty krem do rąk - zapas, ze względu na prawdopodobne wycofanie go z Biedronki

BUZIAKI ! 

60 komentarzy:

  1. Pytałam pani w Biedronce o ten krem do rak powiedziała, że ona nie wie nic na temat jego wycofania.... Gdybyś widziała jej minę jak poinformowałam ją do czego ten krem stosuję :P

    A Twoja kolekcja...Zazdroszczę.....:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może pani podłapie Twój pomysł... I szukając w Internecie informacji o tym, natrafi na blogi i... sama stanie się włosomaniaczką :D

      Usuń
    2. Kto wie kto wie :)
      Fajnie by było :D

      Usuń
    3. Ja jak w rosmanie spytałam o isanę z babasem to pani zrobiła oczy jakbym jej ciotkę szalikiem udusiła. Nie miała pojęcia o istnieniu tej odżywki co dopiero o jej wycofaniu;p

      Usuń
  2. Moim zdaniem to optymalna kolekcja! Nie za dużo, nie za mało :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, nie boli mnie aż tak bardzo sumienie ;)

      Usuń
  3. Zazdroszczę! Chociaż jak tak dalej pójdzie to sama będę tyle mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeju jak dużo rzeczy *.* Jak zawsze oglądam posty kolekcji włosomaniaczek jestem w szoku, ja mam zawsze w szafeczce mniej produktów, góra po 2,3 tego samego rodzaju :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kolekcja. Chyba muszę sobie zrobić podobne zestawienie - co by samą siebie uświadomić trochę. x)

    OdpowiedzUsuń
  6. A krem do rąk w jakim celu używasz? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko opisałam w poprzednim poście: http://patrycjaa-wardrobe.blogspot.com/2012/09/ja-juz-znalazam-sposob-na-puch-ty.html , zapraszam :)

      Usuń
  7. Zaraz, zaraz, jaka promocja? Xddd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku wpisu podlinkowałam wyraz 'promocja' i 'Rossmann' :)

      Usuń
    2. Byłam w szkole->wifi w telefonie, więc nie wiedziałam xDDD

      Usuń
  8. ja też kupiłam 4 kremy w Biedronie :D
    Daj znać jak u Ciebie sprawdzi się Isana preparat intensywny.
    Ostatnio latałam po rossmanach i nie było już Isany z olejkiek Babssu więc wzięłam tą z prowitaminą..

    OdpowiedzUsuń
  9. Olej migdały i papaja z alterry ma super zapach! Też zrobiłam zapas zielonego kremu, rzeczywiście dobrze działa na spuszone włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak stosujesz potrójny kwas hialuronowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie stosowałam go, ale kupiłam go właśnie do włosów, ale jakoś zacięłam się i nie wiem do czego go dodać :)

      Usuń
    2. Mam ten sam problem - tzn. też kupiłam ten kwas, ale nie bardzo mam pomysł jak go używać ;)

      Usuń
  11. ale okazała kolekcja, same perełki kosmetyczne :) mam i lubię większośc z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo ciekawych kosmetyków. Mam taki sam kwas hialuronowy kłąde go na twarz jest super gładziutka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. daj znac jak stosujesz maske Gloria - przed myciem czy po? dodajesz do niej jakies polprodukty? jak sie spisuje na Twoich wlosach?
    a odzywki Naturia Joanny uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory maskę tę użyłam dopiero raz. Nie było rewelacji. Postanowiłam na następny raz dodać do niej pantenolu, oleju z nasion bawełny, ale nie wiem kiedy ją użyję :)

      Usuń
  14. No, no :D Pokaźna kolekcja :D Ale grunt, że służy włoskom :) Miałam kiedyś ten krem do rąk z biedronki, w pierwotnym przeznaczeniu się nie sprawdził, ale fajny był do kremowania włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  15. sporo tego ;)
    kilka produktów bardzo mnie zaciekawiło, a niektóre z nich ja również posiadam

    OdpowiedzUsuń
  16. Sporo :))
    W mojej biedronie nie ma już tego kremu ;(

    OdpowiedzUsuń
  17. Neżła kolekcja !
    Ja wczoraj kupiłam olejek Alterra oliwka i limonka - korzystając z ceny na do widzenia .
    W planach mam zamiar kupić jeszcze jeden olejek , BDfM , Facelle i jeszcze ....hmmm napewno coś jeszcze ;-D

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaraz idę po zapas kremu z Biedronki :)
    Ja mam trochę mniej kosmetyków, ale ostatnio starałam się ograniczać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie zły arsenałek :P
    Mam pytanie, co to jest taka mała butelka z ciemnego szkła w Wcierkach?
    Jak stosujesz ten kremik J&J do włosów? zabezpieczasz nim końcówki? i jak działa?
    Ten krem do rak Biedronkowy także do końcówek?

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mała butelka z ciemnego szkła to rosyjski olejowy ekstrakt z pokrzywy. Wcieram go w skalp na noc raz w tygodniu.

      Krem J&J na końcówki, krem do rąk zielony na całą długość, żeby pozbyć się puchu :)

      Usuń
  20. Sporo :) Ja mam wcierkę z Jantara i olejek z Alterry z papają. Niestety tego z limonka koleżanka nie mogła w Rossie znaleźć, może następnym razem :)

    Ja natomiast używam masek Kallos - Jasmin i Latte, mam też szampon i odżywkę Dove do farbowanych włosów i... Elseve Arginine Resist X3 - szampon, odżywkę i kurację - są super

    OdpowiedzUsuń
  21. jestem bardzo ciekawa oleju musztardowego :)

    OdpowiedzUsuń
  22. spora kolekcja:) a jak sprawuje się u Ciebie wcierka z Jantaru? Jestem jej bardzo ciekawa,ale nie mam jeszcze sama odwagi jej kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie zastanawiaj, tylko leć i kupuj ją. Pisałam już o niej na blogu - wyżej jest wyszukiwarka, proszę poszukaj :) Ja ją uwielbiam! Zaczynam już piątą albo czwartą kurację :)

      Usuń
    2. znalazłam,przeczytałam i zaraz zamawiam!:)

      Usuń
  23. Zaszalałaś z tymi kremami z Biedry xD Nigdy go nie probowałam chyba czas to zmienić ^^

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak to zobaczyłam to zrobiłam wielkie oczy :O Ładna kolekcja :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Spora kolekcja,widzę kilka fajnych olejków :)) Odżywki mam tylko dwie,chyba oszczędzanie dobrze mi idzie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak się sprawuje u Ciebie olej musztardowy?

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie otwierałam go jeszcze, więc nie wiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa myślałam, że są już jakieś zdania, bo jestem bardzo ciekawa jak się spisze u Ciebie. Ja na początku zupełnie nie mogłam się przyzwyczaić do zapachu;)

      Usuń
  28. Trochę jednak tego masz :D
    U mnie aż tyle się tego nie znajdzie :)))

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow, fajna kolekcja;) Też kupiłam ten krem biedronkowy;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zastosowałam Twój myk z kremem do rąk i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko co mam lub chciałabym mieć-superowa kolekcja

    OdpowiedzUsuń
  32. jakie zapasy kremu :D też bd musiała to zrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zaszalałaś z tym kremem :D Ale skoro Ci służy to się nie dziwię :) Mamy sporo podobnych kosmetyków do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jak się sprawdza ta odżywka/maska Isany w żółtym opakowaniu ? :) Bo jest aktualnie w promocji, ale nie wiem czy warto po nią sięgać :)

      Usuń
  34. Masło shea i kakao jest w promocji również :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dlaczego wcześniej nie trafiłam na tego bloga? :) Też jestem włosomaniaczką i baaaardzo chętnie czytam posty dotyczące kłaczków :D Więc oczywiście obserwuję i będę tu z miłą chęcią wracać :) Sporo z powyższych produktów znam i używam :) Fajnie, że postawiłaś na taką pielęgnację :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo masz tego :) Ja też dużo kosmetyków lubię i używam co ty :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Matko, ale zapasy!!! ( a mówią, że ja mam dużo :P)
    Bardzo cieawi mnie ta Isana w tubie, hmmm...

    OdpowiedzUsuń
  38. ale zrobiłaś zapasy kremu do rąk (końcówek :D)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...