13 sierpnia 2012

zamówienie z ZSK


 I dotarło dzisiaj do mnie moje pierwsze zamówienie półproduktów z ZSK :)

ALGI MORSKIE - SPIRULINA
EKSTRAKT Z OWOCÓW MALIN
EKSTRAKT Z SOKU Z BANANA
L-CYSTEINA
D-PANTENOL 75%
POTRÓJNY KWAS HIALURONOWY 1.5% 
HYDROLAT KERATYNY
2X BUTELECZKI 


Szybka przesyłka, dobrze zapakowana. Nie dostałam jedynie obiecanej próbki za zamówienie za ponad 50zł.




I tu pytanie do Was - co na pierwszy rzut zrobiłybyście z tych produktów? Jestem jeszcze w tym temacie dalej zielona. Chciałabym jakąś mgiełkę do włosów. A gdy patrzyłam na przepisy blogerek - zawsze mi brakowało jakiegoś składnika.

Proszę o pomoc i rady ! :)

18 komentarzy:

  1. Skoro mgiełka to może malinowa? ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. też muszę we wrześniu zrobić zamówienie.. pantenolem i keratyną możesz maski wzbogacić. spiruliną chyba też. ekstrakty z owoców mogą się przy mgiełce przydać, ale to tak na ślepo mówię, nie wierz mi we wszystko! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. też wykańczam moje półprodukty i zbieram się na zamówienie:D nie mogę się doczekać <3 fajne masz te ekstrakty owocowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł na tworzenie własnego produktu, według potrzeb. ciekawy blog, ja właśnie zaczynam przygodę z kosmetykami :)

    zapraszam do wzięcia udziału w mojej WAKACYJNEJ LOTERII ♥ do wygrania kosmetyki i biżuteria! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zakupy :) ja nic nie poradzę, bo jeszcze nigdy nie kombinowałam z takimi półproduktami... ale hydrolizat keratyny to by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również muszę zrobić zamówienie ale zebrać się nie mogę... za dużo mam spraw do załatwiania ;/
    może mgiełka do włosów? ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja Ciągle się zbieram za zakupy na ZSK i też planuję zrobic mgielkę do włosów ;) z przepisem Ci nie pomoge, ale poszukaj na blogach o pielęgnacji włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej nie mam pojęcia nie znam się na tym.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie bawiłam się jeszcze w mieszanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też kiedyś chciałabym spróbować mieszania z ZSK lub BU. ;)

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też niestety w tym temacie jestem zielona :)
    obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie tworzyłam swoich produktów, więc nie pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. też nie znam się na półproduktach, więc nie pomogę, ciekawi mnie tylko jak wykorzystasz spirulinę, bo slyszałam masę pozytywnych opinii ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nie robiłam zamówienia w ZSK, ale mam zamiar :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Waata w pudełku <3 :D Niestety własnych półproduktów jeszcze nie mam,więc nie wiem "co z czym się je" ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. wlej do naczynia w ktorym bedziesz mieszac no 100ml wody i dodaj skladniki ktore kupilas wczesniej sprawdz na stronie ZSK jakie proporcje sie daje z tego co dobrze pamietam pantenol chyba mniej wiecej 1% to odmierz 1ml i dodaj do wody i tak z kazdym skladnikiem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...