26 sierpnia 2012

wesele - efekt końcowy


Jak obiecałam, tak robię :)
 Pokazuję jak wygląda końcowy efekt mojego wyglądu na dzisiejsze wesele w mojej rodzinie.


  • WŁOSY
Zdecydowałam się jednak na włosy proste. Jednak w takich włosach czuję się najlepiej na takich imprezach.
Wczoraj i dzisiaj na noc miałam na włosach ponownie oliwkę HiPP. Po umyciu włosów użyłam odżywki Aussie reconstruction, bo pachnie przepięknie gumą balonową, którą lubię czuć właśnie na włosach, a ta utrzymuje się długo. Do tego zrobiłam srebrną płukankę dla efektu chłodniejszych włosów :)
Myślę przed oczepinami zrobić na szybko koka na skarpetkę. 


  • MAKIJAŻ
- baza pod podkład Pierre Rene
- 2 x fluid Ingrid kolor naturalny wymieszany z ciemniejszym fluidem Rmmel
- puder Ingrid
- baza pod cienie Ingrid
- cień złocisty Avon
- korektor Avon pod oczy
- eyeliner Eveline, po trzy kępki doczepianych rzęs po bokach górnych powiek, tusz Maybelline Collosal
- brązowa kredka Essence na brwi
- róż ombre Essence



  • PAZNOKCIE U RĄK
Zdecydowałam się na francuski manicure zamiast jednolitego kolorowego lakieru. 
Wykonanie moje. Pomagałam sobie paskami do francuskiego. Lakiery miss sporty z tego postu.


  • UBRANIE, DODATKI
Czarny gorset Sisley, miętowa spódnica asymetryczna, platformy nude Atmosphere, złota bransoletka i naszyjnik, torebka nude lakier-zamsz od bambuskowej.


BUZIAKI!

20 komentarzy:

  1. Wszystko perfect! :) Ależ zazdroszczę Ci figury:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz ! :) udanej zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz.. A spódniczka. Cudo. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna figura, śliczne włosy, elegancka kreacja, po prostu perfekcyjnie :D Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz :) Śliczna spódnica, udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądałaś, mam nadzieję, że się dobrze bawiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie :) ta spódniczka ma piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaaaaaaaa oddawaj kiecke!
    jest przesliczna!

    OdpowiedzUsuń
  9. udanej zabawy ;) gdybym umiała zrobić taki french na paznokciach... cudne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się Twój makijaż i ubranie :) Życzę świetnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze decyduję się na najprostszą fryzurę, nawet na wesela, zabawy itd ;)
    ładnie było ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny makijaż :) Taki jasny i podkreślający oczka a figury mogę Ci tylko pozazdrościć - świetna !

    OdpowiedzUsuń
  13. dziękuję kochane :) wesele zaliczone i udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za miły komentarz pod postem o sukience;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...