6 sierpnia 2012

TARA SMITH naturalna odżywka straight away


Kolej na obiecaną recenzję  

żółtej odżywki Tara Smith Straight Away z białkami pszenicy 


naturalna odżywka do włosów prostych

od producenta:

Odżywka do włosów prostych Tara Smith Straight Away z białkiem pszennym sprawi że Twoje włosy będą lśniące i błyszczące.
Odpowiednio dobrana mieszanka alg morskich doskonale zmiękczy włosy, a dzięki zawartości w odżywce białka pszennego włosy odzyskają dawno utraconą witalność i połysk.
Odżywka nie zawiera żadnych środków chemicznych jest w 100% stworzona z naturalnych składników!
 

Opakowanie: Całkowicie niepraktyczne. 'Dziubek' do wylewania odżywki może i jest dobrze pomyślany, ale... nie w tej odżywce. Butelka jest przeokropnie twarda, po kontakcie z wodą śliska, do tego bardzo mała. Aplikacja odżywki kończy się u mnie odkręcaniem calego korka. Co dalej? Odżywka powinna wylecieć po naciśnięciu butelki. Wylatuje? Nie. Muszę całą butelką telepać do góry i wdół żeby cokolwiek wyleciało. Po dwóch użyciach nie miałam już połowy butelki.



Patrząc na opis odżywki, widzimy, że opakowanie powinno być bardzo przyjazne dla środowiska, a sama odżywka dla naszych włosów.

Najbardziej uśmiałam się przy napisie 'tested on film stars not on animals' :D


ETYKIETY


paznokcie łamią się dalej po bokach po odżywce Eveline 8w1 ;(

Konsystencja: W butelce wydaje się być zbita, treściwa i można pomyśleć, że dlatego nie wylatuje z butelki. Na ręce już się rozlatuje, rozpryskuje, a na włosach? Przy nakładaniu jej ciągle czuję, że dałam jej za mało i dodaję ją i dodaję. Może i jestem nieekonomiczna, ale nic na to nie poradzę, że lubię czuć że mam coś na włosach. 

Spłukuje się dobrze. Sprawia, że włosy w dotyku są takie gładkie, śliskie, prościutkie. Chyba ją najbardziej lubię właśnie przy spłukiwaniu.



Zapach: Nie wiem co to, ale coś aptekowego, ziołowego, z domieszką czegoś ostrego, co szczypie mnie w nos. Zapach długo utrzymuje się na włosach, niestety. Trochę odświeżający zapach.

Działanie: Ot taka zwykła odżywka. Po spłukaniu jej nie widzę żadnych powalających efektów. Włosy dobrze się rozczesują (rozczesuję na mokro grubym grzebieniem). Nie obciąża włosów. Są dość gładkie w dotyku, sypkie. Ale to robi większość odżywek :) również z przyjaznym składem.

Dostępność: kiepska, na allegro dostaniecie ją bez problemu i nie tylko.

Cena: ok. 6 zł / 100 ml

Ze względu na zapach (szczególnie) - nie kupię jej ponownie.

Ale Wam radziłabym ją wypróbować.

Zobaczymy jak się spisze jej siostra - niebieska Tara Smith.

Miałyście tą żółtą? Jak wrażenia? 

13 komentarzy:

  1. nie miałam i raczej nie kupie, takie zwykłe odżywki można kupić wszędzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale zwróćmy uwagę na to, że u innych włosomaniaczek odzywka ta ma bardzo dobre opinie ;)

      Usuń
  2. na pewno wypróbuję, jak zużyję obecne, hahaha, mam nadzieje ze ta druga będzie lepsza. chociaż powiem Ci ze lubię te takie zapachy ,,aptekowe'' :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też lubię, ale ten zapach to jakaś przesada :D

      Usuń
    2. haha wierzę, wierzę :)
      ja pędzę na kallosa teraz ♥

      Usuń
  3. z tego co piszesz, to nie warto się o nią starać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale pamiętajcie, że moja recenzja jest niezobowiązująca :) każde włosy reagują inaczej. mi jedynie po prostu nie pasuje zapach oraz opakowanie. działanie całkiem w porządku! ;)

      Usuń
  4. podobają mi się wizualnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa nigdy jej nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jestem ciekawa jakby dzialala na moje włosyyy

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziekuje za komentarz, faktycznie mozliwe ze to ten sam sprzedawca, bo ja tez sie zastanawialam nad zakupem tej odzywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz widzę tą odżywkę, poczytam jeszcze o niej i może się skuszę bo właśnie mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja , w życiu nie miałam lepszej odżywki, no i jeszcze ta cena...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...