22 sierpnia 2012

TAG x 3


Miałam tego nie robić, ale uznałam, że jednak warto, abym powiedziała słów kilka o sobie :) 
Nie taguję kolejnych osób.



Wytypowała mnie JOANNA i ARIVLE
Zabawa polega na napisaniu 7 rzeczy, których jeszcze o mnie nie wiecie.

1. Jestem patentowanym leniem. Do nauki zabieram się przez cały dzień, w końcu siadam do niej wieczorem, a na drugi dzień mam egzamin. Płacz i zgrzytanie zębów :P Uwielbiam nic nie robić przez cały dzień, a później tego żałować.
2. Nie wiem kim chce zostać w przyszłości (a powinnam wiedzieć, będąc już rok po skończonym liceum i z maturą;)). Robię się jak na razie na masażystkę.
3. Kupuję wysokie buty, w których później nie chodzę :D
4. Udało mi się rzucić dwuletnie palenie papierosów.
5. Trudno jest mi wyjść z domu bez makijażu (przynajmniej bez podkładu).
6. Mam młodszego chłopaka o 2 lata.
7. Mam aparat stały od kwietnia 2011r.

 
Wytypowała mnie NATALIA i ARIVLE.  
Zabawa polega na udzieleniu odpowiedzi na zadane 11 pytań.

Pytania Natalii:

1. Ulubiony kosmetyk do makijażu twarzy, ciała, paznokci, itp.
Nie mam ulubionych :)
2. Ulubiony gadżet kosmetyczny.
? Masażer do głowy.
3. Co jest dla Ciebie najważniejsze w życiu?
By nie robić sobie żadnych kłopotów wokół siebie, spokój.
4. Największa Twoja zaleta.
Punktualność, a zaraz za tym - dokładność!
5. Ulubiony sklep kosmetyczny.
Rossmann, ostatnio Wispol dzięki udostępnieniu w nim Jantarku :D
6. Do czego dążysz w tej chwili?
Zdecydowanie do włosów z długością jak narazie do połowy pleców, zarazem zdrowych i pięknie wyglądających, najchętniej w kolorze blond :)
7. Najgorszy Twój nawyk.
Przez dwa lata było to palenie papierosów. Rzuciłam miesiąc temu i radzę sobie z tym bardzo dobrze. Pomogło mi w tym chęć dbania o włosy, ciało :)
8. Co Cię drażni w innych ludziach?
Dwulicowość i interesowanie się drugą osobą tylko wtedy, gdy czegoś od niej chcą i gdy jest im potrzebna.
9. Ulubiona fryzura :)
Wygodny koczek na czubku głowy.
10. Czy robisz w życiu to co lubisz/kochasz?
Tak, myślę że w dużym stopniu. Mam spokojne życie, można powiedzieć że szczęśliwe :)
11. O czym marzysz? 
O ustawieniu się tak w życiu, żeby nigdy nie zabrakło mi środków do życia. 


Pytania Arivle:
  1. Co skłoniło Cię do założenia bloga? - Kusiło mnie założenie bloga od początku lipca 2012, kiedy to zaczęło się moje włosomaniactwo. Skłoniła mnie chęć pokazania innym moich efektów zmienionej pielęgnacji włosów :)
  2. Gdybyś mogła zabrać 5 rzeczy na bezludną wyspę, co by to było? - Szampon, odżywka, szczotka do włosów, jedzenie, picie :D
  3. Co najgorszego 'zrobiłaś' swoim włosom? - Paliłam je prostownicą i lokówką.
  4. Jakich kolorów używasz w makijażu?  - Czerń na rzęsach, brąz na brwiach, złocisto-biały cień na powiekach, transparent na ustach, róż lub brąz (bronzer) na policzkach, naturalny kolor podkładu.
  5. Co w sobie lubisz? - Dokładność.
  6. Wolisz podkreślone usta czy oczy? - Oczy zdecydowanie.
  7. Gdzie chciałabyś pojechać na swoje wymarzone wakacje? - Tam, gdzie czysta niebieska przejrzysta woda, czysty puszysty piasek na plaży. Majorka?
  8. Uprawiasz jakieś sporty? - Leżing (przez kilka lat pływałam, przerwałam).
  9. Jak opisałabyś swój styl? - Minimalistyczny.
  10. Jakiej muzyki słuchasz? - Każdy rodzaj muzyki, nawet disco polo. Oprócz metalu.



Buziaki !


6 komentarzy:

  1. Tez kupuke wysokie buty a potem ich nie nosze za czesto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. palenie... ehe, znam to. też ,,rzuciłam'' :D tylko jak mój ma papieroski to ,,daj pociągnąć'' :D
    i nie wiedziałam, że masz młodszego chłopaka :) to są takie słodkie pary *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie mogłam rzucić bo mnie bardzo kusiło zapalić, ale teraz bardzo mnie odrzuciło, z czego się bardzo cieszę :)

      moja para nie jest słodka :D:D

      Usuń
  3. Też lubię uprawiać leżing,zwłaszcza z laptopem przed sobą :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o tak, ja tak spędzam pół mojego życia :D

      Usuń
  4. hahahha też kupuje wysokie buty a potem w nich nie chodze!d;

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...