12 sierpnia 2012

Stan moich włosów na dzień 12 sierpnia.


Hej! Ponownie dziękuję Wam za komentarze na temat stanu moich włosów. Jednak mam tego świadomość i wiem, że muszę je podciąć :)

Dziś więc dzisiejszy stan włosów. Już dużo lepiej jeśli chodzi o puch po żelatynie (?), czy tam po czymś :) Włosy umyte już drugi raz od tamtej pory. 
Dzisiaj potraktowałam je maską Alterry granat i aloes (niżej pokrótce pierwsze wrażenie po jej użyciu) z dodatkiem kropli olejku Alterry migdał i papaja. I na podkreślenie lekkiego skrętu i na lekkie nabłyszczenie i wygładzenie - na końcówki zielony krem do rąk Bebeauty. Niezawodny.

Wkurza mnie już mój kolor włosów. Nawet nie wiem jaki to kolor :/ Często się zmienia, bo używam płukanki Srebrzyk, gdy widzę już brzydki odcień blondu. I wtedy da się go lubić, gdy włosy mają odcień taki szarawy... Zawsze czułam się blondynką, a tu na zdjęciach widzę ciągle coś w deseń jasnego brązu :D


-    -    -    -    -    -    -    -    -
maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych ALTERRA GRANAT I ALOES

źródło: wizaż.pl

Znana.
Zacznę od zapachu. Po wyciśnięciu z tubki nie podoba mi się. Na włosach już jednak bardzo mi odpowiada, ale nie czuć go długo. 
Przyjemnie i szybko się spłukuje. Włosy robią się takie lejące. Rozczesują się dobrze.
Włosy po wyschnięciu... Nie zauważyłam żadnych powalających efektów. Ot normalna odżywka. Włosów nie wygładziła - tych zniszczonych, bo na nich już nie ma rady (o co mi chodzi? szczegóły poniżej).

-    -    -    -    -    -    -    -    -

Więc. Na wczorajszym zdjęciu zauważyłam,  że idealnie został uchwycony stan moich włosów. Od nasady do wysokości tak za uchem włosy są w stanie prawie wręcz idealnym, jeśli nie w idealnym. Wydaje mi się, choć jestem niemal pewna, że to zasługa wcierki Jantar. Wygładził mi włosy, błyszczą się. Do tego przyczyniło się jednak również olejowanie włosów. Chcę, aby już takie rosły i nie zmieniały swojego stanu i marzę, aby były te zdrowe włosy już tak długie jak mam teraz.
Niestety reszty włosów nie da się już odratować. Jestem zdecydowana na pójście do fryzjera na ścięcie końcówek, na całej długość, nie tylko na samym dole. Zrobię to dopiero za 2 tygodnie po weselu, bo jednak chcę na nim mieć jeszcze tę długość.




Trzymajcie kciuki za moje kudły!

Czy wam też przeszkadza brak powiadomień, gdy na jakimś blogu zostawimy komentarz, a ktoś nam na niego odpisze? Gdyby dodali takie coś, byłoby łatwiej się kontaktować i można byłoby uniknąć czasem naprawdę potrzebnych informacji. A zapisywać każdego bloga do zakładki czekając na odpowiedź.. niefajnie, choć nie powiem - jestem zmuszona tak robić.
Chyba że gdzieś jest taka opcja do włączenia?



18 komentarzy:

  1. masz śliczne kudły ;***
    ________________________
    Jeśli możesz , kliknij na
    link OASAP w moim nowym
    poście. Z góry Dzięki ; *

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie klikaj jej, to spamerka ;/
      do tego chamska.


      btw. wkurza mnie ten brak powiadomien :D trzeba samemu sprawdzac.

      no i trzymam kciuki za bloga ;)

      Usuń
  2. Twoje włosy maja odcień whisky :D ( tak mi się skojarzyło po lekturze ostatniego nr cosmo )
    Trzymam za nie kciuki i łączę się w bólu i nadziei( ;D ) , mnie też czeka mega podciecie ;(
    btw. też mnie irytuje brak tej opcji ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o nie! whisky? jak ja nie lubię tego trunku! :D (tylko dlatego że się po raz pierwszy w życiu opiłam właśnie whisky HAHAHAH)

      a jakie są jeszcze odcienie ?

      Usuń
  3. Ta maska z Alterry jest na mojej liście zakupowej. Odżywki już miałam (jest u mnie recenzja na blogu), jest też odpowiedź, o którą prosiłaś ;).

    OdpowiedzUsuń
  4. pieknie <3

    u mnie konkurs z Malvare, zapraszam: http://madame-chocolate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. na krótko zetniesz? ;o
    kolor masz ładny, chociaż jeden z Twoich blondów był.... o mamo! powalający! :)

    a tak w ogole - śniłaś mi się zeszłej nocy :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krótko, krótko, końcówki jedynie, zależy na ile fryzjerka oceni że trzeba ściąć, chyba ze zrobię to małymi kroczkami.

      też tęsknie za tamtymi blondami, ale źle się w takich czułam, tak niepoważnie :D

      o masz! to wszystko przez to nieme przedwczorajsze spotkanie na mieście! :D

      Usuń
    2. hahahaha, może ! :) i nie ścinaj wszystkiego! podetnij z 5-7 cm, potem za jakiś czas znowu parę cm i tak stopniowo :) nie bedzie tego wielkiego szoku ,,co ja zrobiłam?'' :D

      Usuń
    3. eee, ja myślałam o 1,2,3 cm :D

      Usuń
  6. ja też podcinam po 1-2 cm
    regularnie, ale już mam dość, bo włosy rosną mi jak szalone
    lubię serię granat i aloes :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja również używam tą maskę do włosów,sądzę że to najlepsza drogeryjna maska ;)
    też tak mam i to też mnie irytuje...

    OdpowiedzUsuń
  8. masz fajny kolor włosów sama bym taki chciała :) krem do rąk na włosy? to serio działa :D ?

    OdpowiedzUsuń
  9. Wydaję mi się, że za opcję powiadomień, gdy ktoś odpisuje CI na komentarz, odpowiada guzik "Subskrybuj pocztą e-mail" :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta opcja raczej dotyczy wszystkich komentarzy, co może liczyć się z zawaleniem poczty spamem, ale spróbuję :)

      Usuń
  10. Śliczne masz włoski. Ja staram się zapuścić ale już mnie kusi na jakąś krótką fryzurkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. O tak, taka funkcja by się przydała! Lubię maskę Alterry :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...