24 sierpnia 2012

SETARE - zamówienie ze sklepu


Hej! Muszę się pochwalić, że dzisiaj mija pierwszy miesiąc od założenia bloga dot. włosomaniactwa :) Dokładnie miesiąc temu, 24 lipca pojawiły się dwa pierwsze posty!
Do tej pory napisałam ich 35.


Wczoraj otrzymałam moje zamówienie ze sklepu Setare. Szybko sprawnie i na temat, polecam serdecznie! :)

Zamówiłam:


 - olej arganowy - już dawno chciałam go mieć w swojej kolekcji olejowej iii mam :)
- olej z nasion bawełny


- olejowy ekstrakt z pokrzywy
- algi morskie


próbki:
- maska mocno ujędrniająca
- szampon Antha
- szampon Organicum do włosów normalnych


I dzisiejsza fryzurka podomowa. Dokładnością dobieraniec nie grzeszy, ale próbowałam pierwszy raz sama sobie zrobić własnie takiego. Po domu moze być :) A dalsze próby tylko będą lepsze :D


Pojutrze wesele. Już mi się nie chce.

Buziaki!

24 komentarze:

  1. Jestem ciekawa olejku z nasion bawelny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Twoja włosowa kolekcja rośnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna fryzurka "podomowa" :D

    OdpowiedzUsuń
  4. kocham dobierańce ;)
    a olej arganowy jest cudny ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnej zabawy na weselu :) Ja się będę bawić dopiero za pół miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna fryzura :) Koniecznie napisz za jakiś czas co nieco o oleju z nasion bawełny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawy ten olejowy ekstrakt z pokrzywy - to do stosowania na skalp, czy na całe włosy ?

    OdpowiedzUsuń
  8. jestem bardzo ciekawa tego olejowego ekstraktu z pokrzywy. Jak będziesz go stosować?

    PS. Witać ogromną poprawę włosów! A co do dobierańca, to próbuj mocniej zaciskać, a dopiero po skończeniu lekko luzować, powinno być dobrze:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pamiętam właśnie w jakim celu go kupiłam :D Chyba chciałam do płukanek go dodawać. Muszę się mu przyglądnąć :)

      Dziękuję :) Tak wiem co do dobierańca, ale on był tak na szybko i nawet go nie poprawiałam :D

      Usuń
  9. ja właśnie lecę zmyć arganowy *_*
    pierwszy raz na włosy go wzięłam ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawią mnie oleje, a także olejowy ekstrakt z pokrzywy. Do mnie właśnie przyszła paczuszka z tym szamponem Organicum :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystkie produkty w sprayu uwielbiam ze względu na wygodę w stosowaniu.
    warkocz wiadomo, praktyka czyni mistrza. ja kiedyś sobie próbowałam codziennie wieczorem przed snem zaplatać luźno jakąś wariację na temat warkocza, teraz to porzuciłam, ale muszę powrócić. to był dobry zwyczaj.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rozwoju bloga:) :*
    Dobieraniec piękny! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego z okazji miesięcznicy:) Słyszałam, że olej z nasion bawełny jest bardzo dobry, czekam na Twoją recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Tak, jest dobry ale nie solo, tylko dodawany do odzywek, masek. Będę próbować :)

      Usuń
  14. Blogowanie wciąga :D:D Życzę samych sukcesów! W pierwszym miesiącu na mojego bloga chyba nikt nie zaglądał... pamiętam jak się cieszyłam z każdego komentarza :D

    Jestem ciekawa tego co robisz ze swoimi włosami ;> Jeśli masz ochotę przyślij na maila zdjęcia przed i po + to co z nimi zrobiłaś :) blondhaircare@gmail.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie się olej z nasion bawełny nie sprawdził solo na twarz, używam go na końcówki włosów i jako tonik z olejkiem pichtowym :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Olejek arganowy-marzy mi się-świetna fryzurka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...