1 sierpnia 2012

PORÓWNANIE LIPIEC/SIERPIEŃ


Czas porównać miesiąc wzmożonej pielęgnacji moich włosów. 

Zaczęło się na początku lipca. Jednak pokrzywę zaczęłam pić już 30 czerwca. 

Pierwsze zdjęcie kontrolne wykonałam 1 lipca. Widać, że są to włosy suche, skatowane prostownicą, cienkie. Dziś, czyli 1 sierpnia są już wypieszczone olejami, dobrymi odżywkami, z prostownicą i suszarką w ilości prawie zerowej. Są śliskie, mniej się kruszą, praktycznie już prawie w ogóle, ale zawsze jest to prawie :)


DŁUGOŚĆ
(radzę powiększyć :))



bez lampy                                                        z lampą

ODROSTY 



Mam świadomość stanu moich końcówek na samym dole. Jak wyżej, przy głowie są dość gęste, tak na końcu bardzo marne, wykruszone, wyrzedzone. Będę je obcinać, na pewno, ale czekam aż jeszcze troszkę podrosną, bo źle się czuję w tak krótkich włosach, a doczepiać już mi się nie chce. 


Do zdjęcia dzisiaj wyprostowałam je, ale to tylko dlatego, żeby sprawdzić porost włosów. Raczej nie widzę różnicy.



PRZEZ LIPIEC UŻYWAŁAM:

SZAMPONY
- rewitalizujący kolor Joanny
- wiśniowy do włosów farbowanych Joanny
- kremowy żel pod prysznic i do kąpieli z aloesem Babydream

ODŻYWKI
- Aussie 3 minute miracle. colour
- Garnier olejek z awokado i masło karite
- Alterra granat i aloes

MASKI
- Treatment Wax henna (angielska wersja)

OLEJE
- olej kokosowy KTC
- Vatika kokosowa 

WCIERKI
- Jantar

ZABEZPIECZENIA KOŃCÓWEK 
- Marion kuracja z olejkiem arganowym
- Marion Termoochrona, serum
- BeBeauty krem do rąk masło Shea & olejek kokosowy

PŁUKANKI
- Srebrzyk

WEWNĘTRZNIE
- pokrzywa


A więc we włosomaniactwie brnę dalej!


10 komentarzy:

  1. Ja też mam straszne odrosty i dzisiaj farbuję włosy :)


    U mnie recenzja różu i pudru brązującego Flormar ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie prostuj bo Cie udusze! a różnicę widać, widać :) jest super! ;*
    a w pt wiesz po co biegnę? wiesz? :D ha! po kallosa latte *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale porównanie musiałam zrobić!!! :D delikatnie wyprostowałam, nawet nie poczuły! :D
      leć! kupuj! testuj :*

      Usuń
    2. w wispolu o ile dobrze ślepa zobaczyła był za około 6 zł! *________________*

      Usuń
    3. ale to chyba nie ten co ja mam:) i chyba jedna się różnią :D a nazwy takie same.

      Usuń
  3. No widać różnicę! :) Dbaj o nie i niech rosną szybciutko!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super, a będzie tylko lepiej! trzymam kciuki za dalszą pielegnację i też walczę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz bardzo ładne włosy BEZ prostowania.
    Postaraj się zrezygnować z tego nawyku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...