7 sierpnia 2012

obrotny listonosz + pytanie


Dziś zapukał do mnie listonosz z pytaniem na ile czekam przesyłek :D To pytanie pozostawiłam bez odpowiedzi. Odpowiedział za mnie - BO MAM 4! Szkoda mi tego pana, bo chyba jestem jedną z tych na osiedlu, co najczęściej do nich coś przychodzi pocztą :) No nic! Po to on jest! :)


A co w nich było?



1. BATISTE suchy szampon do włosów o zapachu tropikalnych owoców

2. PAPILOTY :)

3. Bransoletka mankiet złota

4. Naszyjnik choker złoty

5. Naszyjnik choker miętowo-złoty

Trzy ostatnie pozycje głównie kupione są na wesele, ale na co dzień również.


A więc co do wesela - idę 26 sierpnia, czyli już za niecałe 3 tygodnie. Co planuję założyć? Zobaczcie:




GORSET - czarny. Szukałam długo czarnego gorsetu na allegro, ale nie znalazłam nic ciekawego. Z pomocą przyszła niespodziewanie chrzestna, która lubi dać mi ciucha, ciuchy :)

SPÓDNICA - miętowa, asymetryczna. Allegro.

BUTY - nude. Atmosphere

i DODATKI - wspomniana wyżej bransoletka mankiet i któryś z tych dwóch naszyjników.  

Który waszym zdaniem lepiej wygląda? Pomóżcie!






18 komentarzy:

  1. mi by bardziej pasował ten złoto-miętowy. ogólnie jestem pod wrażeniem Twojego stroju, prosto i z klasą, ale nie nudno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za opinię, jeszcze muszę sprawdzić na sobie jak to będzie wyglądać :)

      Usuń
  2. oo, ale paczek :D mój listonosz też swego czasu ciągle mi coś przynosił :D
    az miałam wrażenie, ze ma mnie dość

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw! *.* musisz koniecznie się w nim pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście! ;p jak juz będzie wszystko zapięte na ostatni guzik 26ego - wstawię zdjęcie :)

      Usuń
  4. ten drugi! :) czekam tez na fotki ! :)
    jestem pod wrażeniem ile paczek jednego dnia :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ten z miętowym elementem:) jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  6. Zestaw intrygujący.

    Chyba tez wybrałabym ten miętowy naszyjnik, bo czarny ze złotem jakoś.. nie wiem, jarmarcznie. Chociaż bez urazy, może akurat Twojej urodzie w tym dobrze, ale miętowy ma więcej klasy.

    a te włoski to po papilotach?

    OdpowiedzUsuń
  7. spoko, bo mnie też się trochę wydaje, że to grube i to grube to raczej trochę tandetnie, a z miętowymi wstawkami wygląda to delikatniej.

    nie, papiloty jeszcze nie otworzone :) teraz tak mi się włoski same kręcą, choć wspomagane jednak warkoczem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie widziałam identyczne papiloty nad morzem,nawet pudełko to samo ;) Ja wybrałabym drugi naszyjnik z miętowymi elementami - wygląda lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  9. ojej, *-*
    jaka śliczna spódnica ♥
    obserwuję, liczę na rewanż ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny zestawik weselny ;) wybrałabym ten pierwszy naszyjnik - drugi jest przewidywalny (skoro mięta - spódnica, to naszyjnik mięta + złoto... zbyt banalnie ;)); pierwszy naszyjnik będzie bardziej "noble" (bardziej szlachetny można powiedziec), poza tym jest dłuższy, więc przypuszczam, że lepiej wyeksponuje Twoją szyję, podkreśli obojczyk, dekolt, drugi jest mniejszy / krótszy i może wyglądac bardziej jak większy wisiorek... zobacz może który jak eksponuje Twój dekolt w połączeniu z gorsetem :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o super wyczerpująca wypowiedź. dziękuję! tak będę musiała zrobić, żeby zobaczyć jak wyglądają na szyi i do tego zestawu, ale to dopiero w dzień wesela, do tego przyjdzie makijaż i fryzura, nad którą równiez się zastanawiam :)

      Usuń
  11. uwielbiam zakupy w sieci, a potem wyczekiwania paczuszek (a jestem baaaaaaaaardzo niecierpliwa) - dziś nawet listonosz mnie opitolił, że coś się ostatnio zaniedbałam z paczkami:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mój też się trochę już zdziwi, bo nie planuję w najbliższym czasie zakupów przez internet :D

      Usuń
  12. Pan listonosz musi cię bardzo lubić, bo z reguły nie noszą grubych listów tylko je awizują :P
    Śliczne te dodatki! Zresztą cały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie lubi bardzo.. Ale dzieci z tego nie będzie :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...