4 sierpnia 2012

Moje paznokcie i odżywka Eveline 8w1


Dzisiaj może troszkę o moich paznokciach i kuracji odżywką Eveline 8w1.

HISTORIA MOICH PAZNOKCI

 W czasach podstawówki obgryzałam je. Dość długo. Mimo tego obgryzania, co u większości osób kończy się krótką, zjedzoną płytką, moje paznokcie pozostały z długą. Jak skończyłam obgryzać? Z dnia na dzień, nawet nie pamiętam! Nie stosowałam żadnych gorzkich lakierów :)

W czasach gimnazjum paznokcie miałam bardzo twarde. Koleżanki podziwiały je, dotykały, próbowały łamać, gnieść, nie dały się! Na wakacjach zapuszczałam je i osiągały pokaźne długości, niekoniecznie z ładnie zrobionym przeze mnie kształtem. Czynności domowe wykonywałam bez problemu.

Uchowane zdjęcie z roku 2008 (20 sierpnia)
łopaty :)

Natura obdarzyła mnie długą płytką. Paznokcie obcięte nawet na zero wydają się dłuższe.

Mogłam również pochwalić się białymi końcówkami. Ach!

Najbardziej podoba mi się kształt paznokcia palca przedostatniego.

Tipsy? Im mówię stanowcze nie. Nigdy nie miałam ani jednego przyklejonego tipsa. Jedynie paznokcie żelowe na studniówce, choć z biegiem czasu biję się w głowę. Przecież mogłam sobie to podarować..

W czasach liceum stan paznokci trochę się pogorszył. Może to przez stres, którego było niemało, egzamin na prawo jazdy, matura. Łamały się, rozdwajały.

Teraz jest odrobinę lepiej, ale też nie do końca..

Stan paznokci poprawił się już po tygodniu/dwóch picia pokrzywy (codziennie 1 lub 2 kubki). 
Tj. stały się z powrotem twardsze, jak za czasów gimnazjum! :) Również mniej się rozdwajają.

-   -   -
zastosowałam odżywkę do paznokci Eveline 8w1

Jak zapowiada ją producent, pewnie już każda wie, więc nie będę się powtarzać :)

                                           KURACJA NR 1.                                                       

stan paznokci przed kuracją

Lekko rozdwojone, przebarwione lakierami, na środkowym palcu kawałeczek paznokcia zdarty wraz z maszynką do golenia, ogólnie cienkie, 'gibkie'.
stan paznokci po tygodniu kuracji

Już jedna warstwa tej odżywki powoduje, że paznokieć ładnie wygląda. Kolejne warstwy tym bardziej robią je ładne, uwielbiam na nie patrzeć i chwalić się innym :D 

Niestety za pierwszym razem nie dostosowałam się do instrukcji i nakładałam odżywkę również na skorki, co poskutkowało ich wysuszeniem, nieładnie odstawały, co widać na zdjęciu.

Po pierwszej kuracji może i ładniej paznokcie wyglądały, ale.. łamały się po bokach.


                                           KURACJA NR 2.                                                       
pierwsza warstwa

pierwsza warstwa

Nierówno spiłowane paznokcie, ale musicie przymknąć na to oko :)

Skórki uratowałam i mam doskonale je usunięte chyba pierwszy raz w życiu i to bez użycia radełka, a jedynie drugim paznokciem.

Jak to zrobiłam? Zastosowałam mieszankę oliwy z oliwek, oliwki Babydream i olejku migdał i papaja Alterry. Pisałam już o tym tutaj (klik!)

Jakie będą efekty po drugiej kuracji? Dam znać.

Podsumowując: odżywka 8w1 nie spełniła moich oczekiwań. Stan paznokci poprawiła jedynie trochę. Paznokcie łamią się dalej. Jedynie wygląd paznokci po nałożeniu naprawdę podoba mi się!

A Wy co o niej sądzicie?

Buziaki !


PS. Jestem w trakcie używania i testowania odżywki Tara Smith zółtej. Szybko się kończy więc za niedługo recenzja.




12 komentarzy:

  1. masz piękne paznokcie, nie widać po nich nic a nic, żebyś je kiedykolwiek obgryzała. ;) będę zawsze się nimi zachwycać ;D
    za to u mnie całkiem inna bajka. :) ale naprawiam błędy z dzieciństwa :D ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja używam teraz odżywki diamentowej z Eveline, po kilku użyciach paznokcie są zauważalnie twardsze, nie łamią mi się tak często jak wcześniej i powoli przestają się też rozdwajać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne paznokcie!:) Mnie niestety natura nie obdarzyła takim kształtem ;<

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne. Ja nadal je obgryzam :<
    ____________________________
    bardzo proszę - weź udział
    w konkursie na moim blogu.
    Do wygrania bon 100$ i paczka
    sierpniowa shinybox! Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi stan paznokci znacznie poprawił się podczas kuracji drożdżowej
    też testuję tarę smith żółtą :) jestem bardzo ciekawa Twojej opinii
    przy okazji zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny masz kształt paznokci, widac, że są zadbane :) ja też obgryzałam jako dziecko, teraz z tego na szczęście wyrosłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. tylko pozazdrościć takiej długości płytki, ładnie Twoje paznokcie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też w dzieciństwie obgryzałam paznokcie i też nie wiem kiedy przestałam:) chyba jak ktos obcy zwrócił mi uwagę to wzięłam się za siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale Ty masz piękne te pazurki... Ja mam odżywkę z tej serii ale wybielającą i oprócz ładnego koloru na paznokciach nie robi z nimi nic dobrego, a producent tak zachwala....

    OdpowiedzUsuń
  10. Stosowałam odżywkę 8 w 1 i nie spełniła moich oczekiwać w żadnym wypadku.
    Teraz testuję Nail Tek II Intensive Therapy.
    Zobaczymy, co przyniesie...

    OdpowiedzUsuń
  11. Na moje cienkie, łamliwe pazurki pomogła i to bardzo. Jedynie wysuszyła skórki, ale coś za coś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...