8 sierpnia 2012

miss selene


lakiery do paznokci

MISS SELENE


OD PRODUCENTA
Paleta kolorów od której naprawdę kręci się w głowie...
Kilkadziesiąt propozycji zadowoli nawet najbardziej wysublimowane gusta i sprawi każdej kobiecie dużo przyjemności!
Już samo wybieranie jest ekscytujące, nie mówiąc o efektach. Żywe, stonowane, transparentne, pastelowe, ciepłe, zimne, głębokie. Przyglądanie się palecie naprawdę oszołamia. Wysoka jakość, bardzo modne kolory, w tym niezwykle popularne fluorescencyjne, brokatowe, a nawet ozdobne pozwolą do woli eksperymentować z wyglądem dłoni.
Małe, poręczne buteleczki pozwalają skompletować własny zestaw lakierów „na każdą okazję".



kolory użyte do pomalowania paznokci

 ODE MNIE

BUTELECZKA: niektóre lakiery ciężko jest otworzyć, trzeba użyć dużo za dużo siły :) 
Mała, ładnie wygląda na półce.

 KOLORY: podobają mi się, są na pewno żywe, głębokie 

UŻYWANIE: 
- pędzelek króciutki, kiepsko się go trzyma, lakier rozprowadza dobrze
- gdy wcześniej używany lakier ponownie chcemy użyć - traci on na jakości przez ten czas nie ruszania go, gęstnieje i kiepsko się rozprowadza, robi smugi (kciuk na zdjęciu)
- dwie warstwy pokrywają bardzo dobrze całego paznokcia
- trzy warstwy powodują rozmazywanie się lakieru po kontakcie z jakimś przedmiotem - warstwa za gruba
- schną wystarczająco szybko 



TRWAŁOŚĆ: do 3 dni spokojnie wytrzymują, chyba że mam dużo pracy w domu, sprzątanie itp. - odpryskują na następny dzień

CENA: kupimy je do 3 zł / 5 ml, w małych drogeriach

reszta moich kolorów miss selene


PODSUMOWANIE: Nie żałuję wydanych na nie pieniędzy. Lubię te kolory, dwie warstwy wystarczają na ładne pokrycie paznokcia i cieszenie się tym przez dni 2, 3 ;)
 
 A dzisiaj noc planuję spędzić z papilotami z poprzedniego posta. Jeśli mi się udadzą - jutro post z nimi w roli głównej. Trzymajcie kciuki!


15 komentarzy:

  1. Miałam kilka lakierów z selene, miały piękne kolory ale żaden się u mnie nie sprawdził... szybko się ścierały albo robiły się odgniotki przez gęstość.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajnie to wygląda ! Ja jestem jak najbardziej na TAK jeżeli chodzi o takie pazurki :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi tam lakierki z selene do gustu przypadły :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też jestem bardziej na tak niż na nie :)

      Usuń
  4. Super wyglądają na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz śliczne paznokcie...moje ostatnio ciągle się łamią
    Lakiery ładnie na nich wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może nie widać, ale ostatni paznokieć jest właśnie złamany, a także na kciuku. ciągle mi się łamią po bokach :(

      Usuń
  6. podoba mi się ten brąz.
    wispol?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. allegro i hurtownia w rozwadowie :) są też na hali w środku, w wispolu nie widziałam :)

      Usuń
  7. Nie przepadam za tymi lakierami.Kiedyś miałam ich sporo i większość była złej jakości :/

    OdpowiedzUsuń
  8. może to dziwne ale nigdy ich nie używałam :P
    śliczne kolorki

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz śliczne kolorki lakierków, osobiście uwielbiam lakiery miss selene i mam ich chyba z 20 :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...