17 sierpnia 2012

maska do włosów z żółtkiem - egg mask for hair


U mnie kombinowania ciąg dalszy. Dziś domowa maska na włosy z:

1 żółtko
1 łyżka stołowa oliwy z oliwek
2 krople oleju rycynowego
2 łyżeczki miodu
2 łyżeczki jogurtu naturalnego


CAŁKIEM PRZYJEMNE
Maska wyszła mi dość rzadka, ale nakładało się ją na włosy dość w porządku. Wystarczyła mi na całą długość. Na nasadę starałam się jej nie nakładać, bo bałam się obciążenia. Zapachu jajka nie czułam, jedynie oliwę z oliwek.

Trzymałam ja godzinę pod czepkiem i kapturem z bluzy :)

Spłukałam ciepłą wodą. Włosy w dotyku sztywne na końcach. Gdy czułam, że już się zmyła, nałożyłam odżywkę Isany z babassu. Spłukałam chłodną wodą, na koniec polałam włosy zimną. Nałożyłam koszulkę w celu odsączenia nadmiaru wody. Włosy pozostawiłam, aby same wyschły, nie rozczesywałam ich, więc nie wiem czy łatwo to się robi po tej masce, czy niestety nie :)

Bałam się, że włosy przez proteiny znowu spuszą się niesamowicie, tak jak po żelatynie. Ale nie! Są wygładzone, przyjemne w dotyku.



PS. Nigdy nie miałam takiej ochoty wykańczać wszystkich kosmetyków, które zalegają mi w półkach od dłuższego czasu jak teraz! Blogowanie robi swoje! :)


16 komentarzy:

  1. Muszę spróbować maseczki z jajka. Fajny skręt

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam domowe maseczki chociaz dawno nie robilam :(
    Widze ze zaopatrzyłas się w Jantar :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie maski:) przynajmniej wiem co nakładam na głowę;)

    OdpowiedzUsuń
  4. włoski masz coraz ładniejsze :) robie też czasem taką maseczkę, ale z jogurtem jeszcze nie kombinowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez sobie robie te maseczke - dziala!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jedna z moich ulubionych domowych masek! :) Jednak ostatnio rezygnuję z jogurtu/śmietany,bo moje włosy mają już za dużo protein.

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam maski z żółtkiem. nakładam je też na skalp, a później zmywam szamponem - nie ma wtedy obciążenia ;) ale jogurtu jeszcze nie dodawałam nigdy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też robiłam ale skończyło się na jednym razie hehe:) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś próbowałam maski z żółtka i moje włosy jej nie polubiły (teraz wiem,że przez nadmiar protein) ale chyba warto dać tego typu masce jeszcze chociaż jedną szansę. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi zapach jajek, jak pisałam, zabił zapach oliwy z oliwek :)

      Usuń
  10. do takiej maski mialam 2 podejscia nie wytrzymalam tego ze moje wlosy smierdzialy pozniej jajem :) nie wiem czy masz to samo ale na moich wlosach na drugi dzien ten smrodek jest jeszcze, ale obiecalam ze jeszcze jedno podejscie zrobie moze z jakims olejkiem eterycznym :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie maseczki. Przynajmniej wiem co nakładam na włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...