28 sierpnia 2012

kłos + cp


Leniwy wtorek? Ja jeszcze nie doszłam do siebie po niedzielnym weselu. Nic mi się nie chce, dni spędzam na wylegiwaniu się w łóżku. Korzystam jeszcze z wakacji, bo od połowy września szkoła. W końcu ;)

Już dawno miałam ochotę na nauczenie się robienia kłosa. Więc dzisiaj przyszedł na to czas. Polegałam na pierwszym lepszym filmie na yt - nieesia25.

Na włosach mam odrobinę olejku Alterry migdał i papaja. Sprawdzam, czy to właśnie po nim na początku sierpnia nie miałam puchu na włosach. Coś mi taki efekt dało i teraz używam tych kosmetyków, które używałam wtedy, aby to sprawdzić i ewentualnie ten olejek pokochać :)

Mam włosy cienkie, więc kłos wyszedł cienki. Szło mi dobrze na początku, bo się starałam bardziej niż niżej, co widać - wychodził mi już klasyczny warkocz. Ale to z braku cierpliwości - już mi się włosy plątały w palcach i się pogubiłam. Bardzo czasochłonna fryzura.

Kłos będzie jeszcze powtarzany :)









 Postanowiłam kupić sobie  CALCIUM PANTHOTENICUM. Kurację zaczynam od dzisiaj !
Cel: uzupełnienie witaminy B, którą wypłukuje mi pokrzywa, wspomaganie przyrostu włosów, wspomaganie powstawania nowych bejbików, chcę ich jeszcze! :)

źródło: apteka.fm

21 komentarzy:

  1. Fajnie Ci wyszedł ten kłos :) Ja w całym swoim życiu sama robiłam go tylko 2 razy :) CP też stosuję, tak już od tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszyscy biorą CP, zacznę i ja... ostatnim razem nie miałam dużej poprawy w przyroście ;) ale czemu nie spróbować jeszcze raz? Ile będziesz brała :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem właśnie ile wziąć na początek. Myślę 2 albo 3 tabletki na dzień?

      Usuń
  3. Ładny wyszedł! :) Ja nie mam cierpliwości do robienia kłosa, za długo mi schodzi:D

    OdpowiedzUsuń
  4. ladnie Ci to wyszlo...ja niestety nie mam zdolnosci manualnych wiec takie cuda nie dla mnie hehe:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ładny Ci wyszedł ;)
    a CP niedługo mi się kończy i zrobię podsumowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. po raz kolejny czytam o tej kuracji i muszę się zagłębić w temat

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja planuję zmusić się do drożdży, a z tego co pamiętam, one również zawierają wit. B.
    Fajny kłos, ja z warkoczami nie mam problemu, a z kłosem mi jakoś pod górkę :-P

    OdpowiedzUsuń
  8. Kłos wyszedł Ci bardzo ładny :) Daj później znać jak się CP sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo lubię kłosa ale licho go u mnie zrobić :( dlatego męczę włosy siostry :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie wyszedł ten kłos :) ja też niedawno próbowałam się nauczyć, ale mam zbyt mocno wycieniowane włosy i jeszcze za krótkie, więc nic z tego nie wyszło :P

    OdpowiedzUsuń
  11. hej, zostałaś otagowana! :) http://podwlosem.blogspot.com/2012/08/tag-7-prawd-o-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kłos :) Ja sama sobie nie umiem prawie nic zapleść.

    OdpowiedzUsuń
  13. no wyszlo calkiem niezle:) jestem pati pelna podziwu:)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładnie Ci ten kłos wyszedł :) pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ja uwielbiam kłosy....są tak piękne, dziewczęce. Ile bym dała, żeby na moich włosach można było zrobić coś takiego.... Kiedyś jak miałam doczepiane włosy to prawie co drugi dzień zaplatałam tego warkocza, a teraz nie ma na czym :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...