2 sierpnia 2012

KOK NA SKARPETKĘ !

                                              WŁOSY                                             

Wczorajszą moją inspiracją youtube'ową był kok na skarpetę, którą dzisiaj musiałam wykonać :D

I jak? KOK WYSZEDŁ ZA PIERWSZYM RAZEM! Chwalę się!




                                              SET                                               

I jako, że ten blog był kiedyś 'modowy' i takie zalążki tego tematu miały się tu pojawiać i przy tym blogu - załączam zdjęcie dzisiejszego setu z kokiem skarpetkowym w roli głównej !



                                             KOSMETYKI                                           

Dodatkowo dzisiejsze zakupy kosmetyczno-biedronkowe. Tego nie mogło zabraknąć! :)



BUZIAKI!

18 komentarzy:

  1. łaaaaa, śliczny koczek *_*
    a jak ten żel z biedronki? jakoś tak omijam je, są pootwierane u mnie, porozwalane i poprzebierane :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyznam się bez bicia, że kupiłam go tylko dla opakowania :D nie pachnie zbyt rewelacyjnie :D ciągle bez zmian mam manię na motyw zebry, co powinno już mi się dawno znudzić.. a nie nudzi :D użyję go jutro!

      Usuń
    2. haha, zeberka :D to ja chyba na paski... *_*
      ej, próbowałam tego koka i nie mogę sobie z cieniowanymi krótszymi wołasami poradzić :( jeszcze będę próbować, ale średnio mi to wychodzi :(

      Usuń
    3. wkładaj je do środka od spodu :)

      Usuń
    4. spróbuję jeszcze przed wyjściem raz, ale to już ostatni! a jak nie to będę się w to bawić po weselu, dzisiaj olejowanie i wszystkie cudowne rytuały *____*

      Usuń
  2. aaa! bo Ty wesele jutro :) uważaj, żebyś nie przedobrzyła olei itd, żebyś włosów nie przeciążyła na wesele. ja 26ego mam i właśnie ze dwa dni przed weselem nie będę nakładać ich;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dlatego wezmę swój z alterry, delikatnie, one bezpieczne i sprawdzone są :)
      poza tym i tak spinam wszystko, żeby je troche oszczędzić :)

      Usuń
  3. ja robię koka z wypełniacza bo coś za mało zdolna jestem do innych kombinacji :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Ci wyszło! :) też zamierzam spróbować, ale jakoś czarno to widzę ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też w siebie nie wierzyłam, a tu proszę! :)

      Usuń
    2. super! mówiłam :) pochwal się na blogu :)

      Usuń
  5. Jejku ale ślicznie Ci wyszedł ;)
    obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyszedł Ci ten koczek :)) przy mojej dlugości póki co nie przejdzie, ale kiedyś na pewno spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny koczek :)
    Zapraszam na moje rozdanie kosmetyczne:
    http://andziksen.blogspot.com/2012/08/moje-rozdanie-kosmetyczne.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze tego nie robiłam, bo mam wrażenie, że moje włosy sa za krótkie i za cienkie, żeby to wyszło...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...