9 sierpnia 2012

Johnon's Baby, łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1 - recenzja


Wczoraj wypróbowałam próbkę jednego z czterech produktów, które otrzymałam od Johnson's Baby.

Jest to łagodny płyn do mycia ciała i włosów 3w1.

Przed umyciem włosów miałam na nich przez 4 godziny mieszankę: oliwę z oliwek, oliwkę Babydream i do tego olejek Alterry migdały i papaja.

No więc...

Płyn zastosowałam jako szampon do włosów ze względu na łagodny skład i jest bez sls i tym podobnym. Na jedno umycie włosów poszło mi pół buteleczki. Nalałam jedną porcję na rękę i tym starałam się umyć skalp na górze, myślałam że wystarczy mi to i na dół, ale musiałam dołożyć na rękę kolejną porcję. Jednak po kilku rozmachach pieni się dobrze. Miałam wrażenie, że nie domył mi olei, ponieważ coś dziwnego w dotyku miałam przy nasadzie włosów przy spłukiwaniu. Nie wiem czy to olej, czy to jeszcze był płyn.

Ale. SKOŁTUNIŁ mi okropnie włosy. Jeszcze o 100% gorzej od szamponu Babydream. 
BD przy JB spisuje się naprawdę dobrze!

Po ratunek sięgnęłam po odżywkę Isany z babassu (użyta też pierwszy raz). Dała radę. Spasowała mi ! Recenzja będzie zachwalająca :D


Nie użyję go drugi raz jako szamponu. Wykończę go do ciała.
 

 A Wy? Użyłyście tę próbkę jako szampon? 


edit 28.08.2012
Dałam mu drugą szansę. Mój sposób mycia włosów trochę się zmienił. Tak się zmienił, że szampon nie splątał mi tym razem włosów, ani nie były tak sztywne. Został mi jeszcze na jedno użycie :)


13 komentarzy:

  1. Też mam tą próbkę i jeszcze jej nie używałam. Ale po Twojej opinii chyba niechętnie użyję go do umycia włosów.

    OdpowiedzUsuń
  2. a miałam zamówić te próbki ze względu na ten płyn.. i nie wiem cze warto ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co Ci szkodzi? reszta produktów jest fajna, kremy do ciała itd, już lepsze :)

      Usuń
    2. w sumie spróbować nie zaszkodzi, może się skuszę, zobaczymy, ale to jeśli już bliżej Lublina ;))

      Usuń
  3. Narazie czekam, aż do mnie przyjdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam tę próbkę, ale szampony dla dzieci mi nie służą :(

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam tego szamponu, ale jeśli jest gorszy od BD, to go nie chcę ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. Również mam tą próbeczkę. Szczerze, to jeszcze jej nie używałam:) Zapraszam do mnie na konkurs: http://glamourka89.blogspot.com/2012/08/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam tę próbkę, ale jeszcze jej nie używałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O tak.. Mam. Na moim blogu też napisałam o nim bardzo nieprzychylnie. Dostał drugą szansę i ja zmarnował. Mam dosyć szamponów dla dzieci. Trzeba spróbować czegoś innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam dosyć. Już przestaję się w to bawić. Szampony dla dzieci, balsamy dla matek w ciąży, płyny do higieny intymnej - OUT !!

      Usuń
  9. Hm...mam tą próbkę i zastanawiałam się jak ją użyć, chciałam właśnie jako szampon ale nie zniosę tego kołtuna i twardości jaką miałam po szamponie BD dla dzieciaczków, chyba zużyję do włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...