1 sierpnia 2012

JANTAR wcierka do włosów Farmona - recenzja & mieszanka na paznokcie


Grzechem byłoby, gdyby zabrakło recenzji pierwszego mojego produktu do włosów mającym na celu poprawę ich wyglądu :)

odżywka do włosów i skóry głowy Jantar

Do tej pory przeszłam dwie kuracje z 2-miesieczną bodajże przerwą. Szykuję się na trzecią.

Na 3-tygodniowe kuracje zużywałam po dwie butelki Jantaru. Nie oszczędzałam go. Wylewałam go tyle, ile mi pasowało, tak, żeby cały skalp był mokry.

Zawsze używałam go na noc, codziennie. Bywało tak, że nie chciało mi się za niego zabrać, ale jak już siadłam z nim przed lusterkiem - szło. Zajmowało mi to z 10-15 minut.


Jak go nakładam? Zaraziłam tym Natalię :)
Otóż: najpierw robię przedziałek na środku głowy, przechylam całą butelkę Jantaru (tak, nie przelewam go nigdzie) nad głowę otorem do dołu, macham butelką, lub stukam i skalp tak, aby wyleciał Jantarek :). Masuję porządnie przedziałek, rozcieram w sumie nadmiar go na drugi przedziałek i robię go. I tak po kolei. Dwa boki i cały tył głowy. Na całą długość włosów nie nakładam.


Efekty?

- mnóstwo bejbików. Chcecie się przekonać ? Oto zdjęcia z 18 lipca!




Nie, nie przejmuję się tym, że tak odstają :D Te z tyłu głowy lubię sobie tak 'ciągnąć' palcami, miło mi wtedy :D

- czy osiągnęłam szybszy przyrost włosów? Nie wiem.. Być może w jakimś stopniu tak. Jednak w przerwie między pierwszą kuracją a drugą - zauważyłam szybki przyrost włosów.

- rozjaśnił mi włosy i wygładził je, co również widać na zdjęciach 


Tak go lubię i tak się z nim zaprzyjaźniłam, że myślę, że jakąś buteleczkę w domu zawsze będę miała :)


-----------------


DODATKOWO wczoraj zrobiłam sobie mieszankę na paznokcie z:

- oliwy z oliwek
- oliwki Babydream
- olejku Alterry migdały i papaja
Takie ilości, aby wystarczyło na 10 paznokci, dłonie, ewentualnie włosy.

Efekt: dobrze się wchłania, ładnie pachnie - wygładzona płytka, jakby nawilżona, zmiękczone skórki, które pod tym wpływem dobrze się zdzierają, rozchodzą jedynie przesuwane paznokciem kciuka. Skórki miałam przesuszone przez nieumiejętne stosowanie odżywki 8 w 1 Eveline. Mieszanka mi pomogła  :)

Dodatkowo: gładkie ręce, też godnie zastąpi mi jakikolwiek krem na przyszłość :D ; nałożyłam to również na końcówki włosów, a co !


10 komentarzy:

  1. O, rzeczywiście widać pozytywne rezultaty :) To jednak nie dla mnie, nie chciało by mi się codziennie tego używać ;<
    Ps. świetny koczek!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze masz bejbiki i jakie jaśniutkie :) Może kiedyś wrócę jeszcze do Jantaru, ale póki co odtawiłam go... wysuszał :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. typowe jak u prawdziwego bejbika :D wysuszał? dziwne..

      Usuń
  3. zeby i u mnie to było tak widać :D żeby tyle ich było mmm... :D

    OdpowiedzUsuń
  4. muszę go w końcu zakupić ! ::)

    OdpowiedzUsuń
  5. własnie wczoraj mi sie skonczyl,szkoda
    tez mam mnóstow malych włosków dzieku niemu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie zakupiłam wczoraj 2 buteleczki i będę testować :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam Jantar, rozpoczęłam już drugą kurację jednak zauważyłam, że moje włosy chyba się do niej przyzwyczajają.... Będę szukać czegoś innego bez alkoholu, bo mnie podrażnia.
    Może możesz coś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje też jakby się do niej przyzwyczajały, ale jest to złudne, bo tak naprawdę on działa cały czas :) Dlatego nie rezygnuję z niego.

      Żadnych innych wcierek nie używałam, więc nie pomogę.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...