21 sierpnia 2012

ISANA odżywka z olejkiem babassu. Mycie włosów odżywką & haul kosmetyczny



Pora na ulubioną (przez niektóre) włosomaniaczki odżywkę do włosów.

Isana z olejkiem Babassu


Nie była ona moją pierwszą odżywką przy starcie z włosomaniactwem. Niektórym ona pasuje bardzo, niektórym nie.

Ja należę do tych pierwszych :) 
O butelce, konsystencji wywodzić się nie będę.
Lubię ją. Lubię myć nią włosy. Dobrze i szybko się spłukuje,. 
Mi sprawia, że włosy są w dotyku delikatne, gładkie, choć z puchem, z którym się teraz borykam po żelatynie, nie radzi sobie do końca. Zapach bardzo mi odpowiada, lubię go czuć na włosach. Coś mi przypomina, jakiś inny kosmetyk, ale nie jestem w stanie sobie przypomnieć co to. 

Rozjaśnia mi włosy. Czy Wy też to zauważyłyście? Pytanie skierowane szczególnie do blondynek, rozjaśniających włosy.

Używałam jej czasami, po umyciu szamponem dla dzieci bądź szamponem z  SLS. Tu i tu efekty były takie same.
 
- - - - - - - - - - - - - - -

Ale dzisiaj wpadłam na pomysł, żeby w końcu spróbować mycie samą odżywką, z racji tego, że siedzę w domu, a jedynym moim wyjściem dzisiaj było wyjście na pocztę i później wybieram się na rower (lubię tę formę aktywności ostatnio :)) 

Na noc miałam olej kokosowy KTC i Vatike kokosową, więc były bardzo naolejowane. 

I? Włosy umyte, choć nie tak jak po szamponie oczywiście,  po olejach nie ma śladu, nie są bardzo obciążone. Jedynie co mi nie pasuje to brak zapachu tej odżywki na włosach po wyschnięciu

Dobra alternatywa,  by nie męczyć włosów szamponami, a jedynie myjącą odżywką, gdy chcemy tylko odświeżyć włosy, siedząc w domu lub wychodząc gdzieś na chwilę.

Mycie włosów odżywką.
Moje włoski chcą się kręcić!!!:)

Przejeżdżając rowerem obok Rossmanna, żal było nie wstąpić do niego :D 
Capnęłam:
wycofywany olejek Alterra
BB cream na wypróbowanie
i lakiery do francy z miss sporty (w ciemno, ale może nie będą złe:))





19 komentarzy:

  1. ale Ci się ładnie skręciły! :) ja nie używam jej do mycia - strasznie szybko potem przetłuszczają mi się włosy. jedynie pierwsze O w OMO :)
    i nie zauważyłam żeby rozjaśniała włosy :D


    otagowałam Cie!!:D

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo od razu widać, że są bardziej nawilżone :) nabrały ładnego blasku. Zdarzało mi się myć isaną, jednak mam chyba zbyt cienkie włosy na mycie odżywką. ;) Ale w OMO sprawdza się znakomicie, dodatkowy plus Isany to cena:D Jest to mój numer 1, który ciężko będzie kiedykolwiek zastąpić

    OdpowiedzUsuń
  3. nawilżenie czuć w powietrzu ! :P śliczne masz włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. nie mam :) cudne będą jak będą dłuższe drugie tyle :D

      Usuń
  5. Uwielbiam ją <3 Widać,że Twoje włosy są nawilżone,fajnie wyglądają z kwiatkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mycie odżywką jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie do końca lubię mycie samą odżywką, mój skalp niezbyt dobrze na to reaguję, wolę już OMO.

    OdpowiedzUsuń
  8. o, isankę też lubię ;)
    a u mnie normalnie mozna dostać olejki Alterry :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jak narazie też, ale ciągle tylko dwa rodzaje.

      Usuń
  9. ja tak nie bardzo lubię tą odżywkę, nie urzekła mnie, wolę wersję intensywnie pielęgnującą. i nie przepadam za myciem odżywką, zawsze mam jakieś niedomyte włosy po tym. może muszę się wyćwiczyć w tym ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też lubię myć włosy Isaną :) Jako odżywka d/s też jest dobra, ale z mega puchem już sobie nie radzi tak dobrze.
    Piękne włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Spróbuję w końcu mycie odżywką,na razie jesteś moim góru

    OdpowiedzUsuń
  12. Kocham tą odżywkę, jej zapach jest dla mnie idealny, żałuję tylko, że tak szybko się ulatnia... Nigdy nie przestanę jej stosować...no chyba, że producent ją wycofa..... Choć wtedy na pewno rozpocznie się walka o to, aby została :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo lubie mycie odzywka ;) sluzy mi, choc musze stosowac naprzemiennie z myciem szamponami.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...