19 sierpnia 2012

bananowa mgiełka do włosów z półproduktów


Podejście drugie.

Zapach mgiełki typowo bananowy, jak nektar bananowy np. z Biedronki :) 
Po dodaniu olejku Alterry już bananowo-dmnjfhbjjnfhn... 

UŻYŁAM:
- woda mineralna niegazowana (tyle ile widać na zdj.)
- ekstrakt z soku banana (jakaś łyżeczka)
kilka kropel:
- d-pantenolu
- hudrolizatu keratyny
- potrójnego kwasu hialuronowego 


Nie wiedziałam co mi wyjdzie :D U mnie to wygląda narazie na zasadzie prób i błędów.

Gdy do wody dodałam narazie ekstraktu z soku banana, wypróbowałam to już na włosach. W dotyku czuć usztywnienie moich skrętów. To będzie dobre chyba do zastąpienia firmowych lakierów do włosów :)


kolor przyjemniejszy w porównaniu do malinowej ;)






21 komentarzy:

  1. Mam proste włosy, ale myślę, że "przepis" dla kręconowłosych na pewno będzie przydatny. ;D
    Nawiasem mówiąc.. Masz śliczne włoski. :)
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, tym bardziej, że podkreśla skręt, choć niektórzy tego 'usztywnienia' mogą nie polubić :)

      Usuń
  2. Ja bardzo lubię mgiełki nie tylko do włosów ale i do ciała , gdy jest ciepło dodaje do mojego malutkiego pojemniczka z spryskiwaczem wodę + olejek np. grejpfrutowy czy też napar z mięty - ochłoda i dla ciała i dla ducha

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa efektów po regularnym stosowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo ciekawa jej zapachu, niektóre produkty bananowe pachną pięknie, a inne są zbyt mdłe.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w proszku ekstrakt ten pachnie niespecjalnie, jednak zmieszany z wodą po chwili pachnie pięknie, nie jest mdły :)

      Usuń
  5. nie ma kręconych,szkoda;d
    pozdrawiam!;)

    OdpowiedzUsuń
  6. robię zamówienie w przyszłym tygodniu *________* też będę robić, haha ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Banany *_* Taka mgiełka przydałaby mi się na upały,jutro we Wrocławiu ma być 35 stopni...

    OdpowiedzUsuń
  8. hej:) zostałaś wytypowana do zabawy szczególy na moim blogu:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Znając mnie to pewnie bym ją zjadła :) Ładnie Ci włosy falują!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pozwalam im na to i chyba są zadowolone :)

      Usuń
  10. efekt świetny ;) mam pytanie, gdzie kupujesz kosmetyki do włosów ? szczególnie chodzi mi o jantar- wcierkę, vatikę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jantar kupowałam do tej pory: na allegro, w sklepie zielarskim w Rzeszowie i ostatnio w drogerii Wispol :)

      Usuń
    2. w tym na gałęzowskiego koło targowej ?:) jestem z okolic Rzeszowa ;D dużo razy koło tego sklepu przechodziłam, ale nigdy tam nie była .. są jeszcze jakieś fajne kosmetyki w tym zielarskim ?

      Usuń
    3. to jest na rynku praktycznie, ul. Matejki :) pewnie w innych zielarskich też będzie. są inne :) ale zawsze wpadałam po Jantar i nie przyglądałam się reszcie :)

      Usuń
    4. można by się zainteresować ;) być może mają jakieś inne naturalne specjały do włosów ;D

      Usuń
  11. uzyskałaś niesamowity efekt, chętnie powąchałabym banan & ndklngkkv.m ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajny efekt :) pewnie pachnie bananowo uwielbiam ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  13. No kochana widać efekty na włosach-błysk!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...