23 sierpnia 2012

Aktualizacja włosów, zakupy kosmetyczne, paznokcie i franca.


Witam Was gorąco! :) Dzisiaj jest upalnie, rowerka ciąg dalszy był dzisiaj i jestem zadowolona! Zakupy oczywiście też były! :)

Na początek aktualizacja włosowa. Dzisiaj na włosy nałożyłam odżywkę Alterry granat i aloes. Włosy są prostsze niż zwykle, ale dalej lekko chciały się podkręcić :) Na włosach również mam odrobinę oleju rycynowego,dlatego tak się błyszczą w niektórych miejscach. Końce latają sobie bezwładnie nadal :D


W jednym z dwóch Rossmannów w moim mieście zerknęłam na półkę, gdzie powinny stać olejki z Alterry. Pusto. Nie było ani jednego :(

Ale za to kupiłam sobie wychwalaną oliwkę migdałową z HiPP, oczywiście aby stosować do włosów, ale nie tylko. Oraz róż z Essence :)


I tu szybka franca zrobiona na szybko wczoraj z lakierów miss sporty pokazywanych przeze mnie w poście poprzednim. Recenzja wkrótce. W niedzielę pokażę ładniejsze wykonanie :)


BUZIAKI !

22 komentarze:

  1. polecam oliwke;)
    mam i sobie chwalę;!)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo łady francuz:) mam nadzieję, że jednak olejki Alterry będą się pojawiały nadal, teraz pewnie są wykupione przez wszystkie zakochane w nich dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) olejki będą się pojawiać na szczęście :)

      Usuń
  3. ciekawi mnie ten róż z Essence :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie również, więc nie mogłam nie kupić :D

      Usuń
  4. Oliwkę Hipp uwielbiam :) używana 101 sposobów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz ładniejsze te Twoje włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i każdego dnia zaskakują mnie co raz bardziej :)

      Usuń
  6. U mnie oliwka hipp stoi na półce i czeka, muszę się w końcu za nią wziąć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy wyglądają coraz lepiej!:) Koło oliwki Hipp tyle razy już przechodziłam w Biedronce...ale teraz mam ochotę na jakiś czysty olej.

    OdpowiedzUsuń
  8. koncówki bym podcięła, ale tak to nawet spoko ;)
    na szczęście olejków mam zapas u siebie w rossku; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym je podcięła, ale wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  9. Twoje włosy wyglądają bardzo naturalnie:) Kojarzą mi się z wczasowiczką wypoczywającą nad Lazurowym Wybrzeżem:) Kiedyś czytałam, że ten trend powinien zostać podchwycony latem:) I rzeczywiście coś w tym jest:)

    OdpowiedzUsuń
  10. olejek Hipp też stosowałam , teraz mam Babydream i jest w porządku choć niektórzy twierdzą że do włosów się nie nadaje

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo kolejna blogerka z Rzeszowa, miło ! :)
    Pazurki masz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Włosy faktycznie bardzo ładnie błyszczą, aż mam ochotę kupić olejek rycynowy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. a w moim mieście nawet nie ma Rossmanna :p
    nie próbowałam nigdy olejku Hipp :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejek Hipp świetnie nawilża włosy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...