28 lipca 2012

WIBO Różany zmywacz do paznokci w płatkach & różane lakiery do paznokci

Hej!

Dzisiaj przychodzę do Was z pierwszą moją recenzją. Na pierwszy rzut leci różany zmywacz do paznokci Wibo.

Podkreślę, że zmywałam nim tylko odżywkę 8 w 1. Jak sobie poradził? O tym poniżej.


ZMYWACZ 

OPAKOWANIE. Przyjemne różowe małe okrągłe pudełeczko, dobrze się otwiera i zamyka.

 
A CO WEWNĄTRZ? W pudełeczku znajdują się 32 płatki. Po otwarciu dobrze wyczuwalny zapach różany. Momentami za mocno.


PŁATKI. Małe białe cienkie, przez co za każdym razem wyciągam od razu 2 płatki, bo są bardzo zbite do siebie.


DZIAŁANIE. Jeden płatek spokojnie wystarcza na zmycie 5 paznokci (w przypadku odżywki). U mnie dobrze poradził sobie ze zmyciem odżywki Eveline w szybkim tempie. Wystarczy dłużej przytrzymać płatek przy paznokciu, docisnąć i zmywać. Niestety zmywacz pozostawia po sobie tłuste paznokcie i palce dookoła.


MOJA OCENA. Jak za tę cenę, zmywacz podoba mi się. Przynajmniej nie śmierdzi, jest delikatny. Tłustą powłokę da się przeżyć. I tak zawsze po zmyciu lakieru lecę do łazienki przemyć ręce wodą.

 ---------------------------------------------------------------------------------------

 LAKIERY


Kupiłam od razu dwa kolory.
jasny róż i ciemny róż

OPAKOWANIE. Miłe dla oka, podoba mi się. Miałam lekki problem z odkręceniem ciemniejszego lakieru.

UŻYCIE. Nakładanie tych lakierów bardzo mi się spodobało. Mają fajną konsystencję, która dobrze się rozprowadza, może to i za sprawą również dobrego pędzelka.

Konieczne jest nałożenie dwóch warstw dla lepszych efektów.

Niestety, po wyschnięciu wzięłam się za swoje czynności włosowe. W tym przypadku zaczęłam robić warkocze na noc. Niestety nie wytrzymały tego i.. porobiły się zadarcia. Tego nie było przy innych lakierach, innych firm.

KOLORY. Jasny róż - na paznokciu podchodzi lekko pod nude.
Ciemny róż - kolor typowo barbie'owy.


Są lekko lśniące, nie matowe.

Schną szybko.

Zapach różany utrzymuje się na paznokciach długo. Już minęło 12 godzin od pomalowania - dalej czuć.

MOJA OCENA. Na co dzień ok. Na większe wyjścia bałabym się, bo zaraz się porobią zadrapania.

A Wy co o nich sądzicie?

7 komentarzy:

  1. piękne pazurki *_*
    a na ten zmywacz się czaiłam i czaiłam, ale się nie odważyłam kupić, stwierdziłam, że się nie spisze. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jakoś bez zastanowienia włożyłam go do koszyka :D

      Usuń
  2. Bardzo fajnie wyglądają te lakiery na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mają ładne kolorki i teraz widzę że trwałość też mają. sprzątałam dzisiaj, maczałam ręce w płynach i w wodzie, a lakier się trzyma :)

      Usuń
  3. bardzo podobaja mi sie te rozowe kolorki...obydwa...u mnie nietety nie ma tych lakierow ale jak gdzies je dorwe to napewo kupie bo maja pozytywne recenzje:)))
    pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze czegoś takiego :)
    Koniecznie muszę poszukać go w drogerii bo klasyczne zmywacze mnie drażnią (tzn ich zapach).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...