31 lipca 2012

SZAŁ KOSMETYCZNY


Hej, oto moje kolejne nowe zdobycze kosmetyczne.

Jest to zamówienie allegrowe z piątku, dzisiaj już go mam u siebie. 

Pudełeczka pochodzą z Biedronki, którą osobiście bardzo polubiłam rok temu dzięki studenckiemu życiu :)
---------------------------

1. WODA RÓŻANA DABUR - jestem jej bardzo ciekawa, kupowałam ją głównie z myślą dodawania jej do masek do włosów, ale wypróbowana zostanie również jako tonik do twarzy. Pierwsze co, to otworzyłam go i musiałam się 'sztachnąć' zapachem :D Idealny. 8 zł

2. AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE RECONSTRUCTION, odżywka - tak jak mówiłam w poście z recenzją jej siostry - COLOUR - chciałam wypróbować i tą :). Ta akurat ma zdecydowanie ładniejszy zapach gum do żucia! A czy będzie mieć lepsze działanie? 25 zł

3. CHI JEDWAB DO WŁOSÓW - zachwalany to i kupiony i będzie sprawdzony. Malutkie i urocze opakowanie :) Faktycznie męski zapaszek. 4,50 zł (niestety moim błędem było kupienie jedwabiu Biosilka i to w mega butli 50 ml. Na szczęście użyłam go może z dwa razy, ale teraz nie mam co z nim zrobić. Macie może jakiś pomysł?),

4. TARA SMITH białka pszenicy, odżywka - kupowałam ją aby spróbować, bo recenzji ma bardzo mało. Lekarski zapach. Butelka wypełniona odżywką po brzegi :) 6 zł

5. TARA SMITH odżywka z olejkiem avocado - jak wyżej




6. MANHATTAN CLEARFACE krem antybakteryjny (baza pod makijaż) - ten to najbardziej kupowany w ciemno! ale za tę cenę skusiłam się. 2 zł

7. VERONA MASECZKA OCZYSZCZAJĄCA 4D Z MINERAŁAMI - też do wypróbowania. 6 zł

8. YVES ROCHER ŻEL POD PRYSZNIC, WANILIA - czaiłam się na niego od dawna, aż w końcu go mam! 16 zł

9. YVES ROCHER ŻEL POD PRYSZNIC, KOKOS - jak wyżej

 -   -   -

Tu już kosmetyki od chrzestnej - surprise :)


10. THE BODY SHOP mydełka migdałowe - aż szkoda ich używać..
11. SEPHORA mleczny scrub do ciała
12. PERLIER miodowe mleczko oczyszczające do twarzy
13. YVES ROCHER maseczka przywracająca świeżość i blask


No nic, czekają mnie miesiące testowania ! :)

Wczoraj/dzisiaj jednak włosom mojej mamy zrobiłam dobrze. Zastosowałam mój dotychczasowy zestaw. Nałożyłam olej kokosowy ktc i vatike kokosową na noc. Dzisiaj umyła włosy uniwersalnym babydream. Na to odżywkę Aussie colour. Na sam koniec bebauty zielony krem do rąk. Zakazałam dzisiaj suszenia suszarką włosów i prostownicy! Udało się! Włosy pofalowane. Mama poszła do pracy, jak wróci, to bardziej się przyjrzę jej włosom i zobaczymy jaki jest głębszy efekt :)


Produkty z dzisiejszego posta będą recenzowane.
Chcecie jakąś recenzję któregoś kosmetyku w szczególności ?

6 komentarzy:

  1. Tara Smith na początek *_*
    Twoja mami ma długie włoski? :> najlepiej zrób jej zdjęcie :D będzie miała porównanie dzisiaj i np. za miesiąc, dwa. o ile się przekona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ma krótkie włosy, takie do ramion, może krótsze. mogłam wczoraj już zrobić jej zdjęcie :)

      Usuń
  2. Z tego całego zapasu posiadam jedynie jedwab CHI , używam do zabezpieczania końcówek i jestem z niego bardzo zadowolona :)
    i czekam na recenzję MANHATTAN CLEARFACE krem antybakteryjny (baza pod makijaż), taki taniuśki a może być dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak! Ja chcę recenzję wody różanej :)) tez planuję zakup ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. będzie, będzie, jak dobrze się z nimi zapoznam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Raju, ale dużo różności. Ja jestem szalenie ciekawa tej wody różanej, sama już za mną chodzi, ale nie wiem gdzie ją można dostać... No i Perlier - mleczko miodowe do oczyszczania mnie zaintrygowało... :]

    Zapraszam Ciebie do mojej Pracowni Porannych Przyjemności, gdzie pisze o modzie, nowinkach kosmetycznych, ciekawych wydarzeniach. Pracuje jako dziennikarka i redaktor portalu o urodzie i dzięki temu dostaje mnóstwo kosmetyków do testowania. Już niedługo zrobię rozdanie bo sama nie jestem w stanie ich wszystkich wykorzystać :) Będą dodatkowe punkty dla top komentatorów :) Będzie mi miło, jeśli do mnie zawitasz i sie zadomowisz :)
    http://pracowniaporannychprzyjemnosci.blogspot.com/

    Pozdrawiam ciepło,
    Ewelina

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...