31 lipca 2012

PEELING KAWOWY


Dzisiaj jeszcze krótko o peelingu kawowym, którego pokochałam od pierwszego użycia :)

Swój zrobiłam na bazie przepisu kobietywswoimswiecie.

MÓJ SKŁAD:

- fusy z kawy z dwóch czubatych łyżeczek
- łyżeczka oliwki Babydream
- łyżeczka waniliowego żelu pod prysznic Yves Rocher
- łyżeczka wody rożanej Dabur

Wymieszałam to wszystko w malutkiej miseczce, weszłam do wanny, nabrałam łyżeczkę (!) peelingu i tarłam nim jedynie pupę i uda, bo na innych częściach ciała powiem szczerze, że szkoda mi opalenizny :D

Efekt? Skóra gładziutka. Taka jaka powinna być po dobrym ściernym peelingu.
Od razu wygładziłam sobie dłonie! :)

Jakbym tylko mogła pokazać Wam efekt...

Żadnego zapachu nie czuję na ciele, jedynie na dłoniach domieszka kawy.

Będę próbować modyfikować przepis z przeróżnymi składnikami.

Resztę peelingu (a zostało mi sporo) przelałam do malutkiego słoiczka.


WYGLĄDAŁO TO TAK : 




Moja rada: nie kupujcie drogeryjnych peelingów, nie traćcie pieniędzy. Możecie dostać taki sam efekt fusami z kawy, a może i nawet jeszcze lepszy!
(oczywiście chodzi jedynie o peelingi do ciała)

Sama żałuję, że mam tyle w sumie niepotrzebnych peelingów, których nie chce mi się zużywać.



Używałyście peelingu kawowego? Macie taki zamiar?



Jutro porównanie włosów teraźniejszych z tymi sprzed miesiąca :)


6 komentarzy:

  1. juz tyle slyszalam o tym peelingu az w koncu musze sobie go zrobic :D

    OdpowiedzUsuń
  2. nie używałam, kiedyś się skuszę. ;-) chociaż krzyczą do mnie te z bielendy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz ładne włoski;d
    szkoda,ze dopiero teraz wpadam na Twoj blog!;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Peelingu kawowego nie można porównać z żadnym drogeryjnym. Używałam ich wielu i jeszcze żaden nie pozostawił mojej skóry po użyciu tak idealnej jak ten domowy! No i ten zapach....Kawusi....Uwielbiam jego działanie na skórę. Polecam wszystkim i zgadzam się z Tobą w 100% że nie opłaca się kupować drogeryjnych, szkoda pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...