30 lipca 2012

HP 8/15 Włosy z samego rana


Dzisiaj punkt 8. hair project'u :)

Dotyczy on włosów z samego rana. Cyknęłam zdjęcie od razu po wstaniu z łóżka. Jak widać każdy włos robi co chce. Moje włosy bardzo tracą na świeżości przez noc, stąd moje codzienne ich mycie. Choć już od dłuższego czasu ograniczone do dni dwóch. Kiedyś one już naprawdę po jednej nocy były przetłuszczone. Dzisiaj dają radę! Do tego są spuszone i lekko przyklapnięte.
 Dzisiaj w nocy miałam je spięte dużą żabką.

Przy okazji prezentacja paznokci :D

delikatne ombre wykonane różanymi lakierami na palcu serdecznym i przedostatnim

-------------------------

A co jeszcze u mnie? Muszę się wam pochwalić! Wczoraj jadąc samochodem i kierując, obok na miejscu pasażera miałam swoją mamę. Zatrzymuję się na czerwonym świetle. Jest cisza. Czuję wzrok mojej mamy na moich włosach. Po chwili odzywa się i co słyszę? Jakieś błyszczące masz te włosy! Szok! Włosy faktycznie miałam wczoraj dość błyszczące! Do tego siedziałyśmy u rodziny i tam też słyszałam pochwały :) TO CIESZY!

A były takie:


Dodam, iż moja mama dość sceptycznie nastawiona jest na to co robię z moimi włosami. Najbardziej chodzi jej o olejowanie. Tłusta wanna, tłusta umywalka. A gdy mówię jej jakieś nowinki włosowe - łapie się za głowę. No nic... A sama jest leniem!

(Nie wiem czemu zawdzięczam ten blask. Wczoraj godzinę przed myciem włosów nałożyłam olej kokosowy KTC i Vatike kokosową (polubiłam to połączenie), umyłam włosy żelem pod prysznic i do kąpieli Babydream (recenzja wkrótce), nałożyłam odżywkę Alterry granat i aloes, w trakcie suszenia na końcówki Bebeauty zielony do rąk i serum termoochrona Marion.)

8 komentarzy:

  1. ale masz piękne pazurki *_* zazdroszczęęęę :D

    i miłe takie, komplementy, nie? ;) mnie kiedyś taka mała kuzynka ciągle miziała po włosach i że ona też by chciała takie kręcone włosy jak ja. myślałam że padne z zachwytu :)
    może oleje tak nawilżają i odżywiają, nadały włoskom blasku? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dzięki, po mamusi :D

    komplementy rewelacja! raczej to na pewno oleje, ale również może to być dzięki zielonemu Bebeauty. odrobina, bo odrobina, ale zawsze coś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę kiedyś wypróbować ten kremik :) a najlepiej sprawdzic skład :)

      Usuń
  3. moja mama powoli się przekonała do różnych nowych eksperymentów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja dosłownie 10 minut temu rzekła do mnie, że dzisiaj nakłada olej na włosy !! :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny kształt paznokci :)
    Moja mama sama zmierza użyć oleju, tylko muszę dobrać jej jakiś odpowiedni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana ,ja w ogóle nie spoglądam rano w lustro

    OdpowiedzUsuń
  6. hehe z rana mam identyczne coś na włosach ;-) Dlatego najczęściej śpię w fryzurce-cebulce z olejem. No i niestety musze myc codziennie.
    Pozdrawiam i życzę wytrwałości we włosomaniactwie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...