26 lipca 2012

HP 4/15 Włosy, które mnie inspirują, HP 2/15 Wymarzone włosy (cel) & nowe kosmetyki


Łączę punkt 4. i punkt 2. hair project'u, bo według mnie niczym się nie różnią :)

Włosy, które mnie inspirują to włosy długie, blond, proste, do jakich dążę, tj. :






-------------------------------

Dziś dodatkowo zajrzałam do Rossmanna. Niestety, nie znalazłam olejków Migdały i papaja ani Brzoza i pomarańcza. Była reszta, która mnie nie interesowała.

Oto te produkty, które musiałam mieć, aby je wypróbować i ewentualnie zrobić recenzję po zużyciu. 


1. Odżywka ISANA z olejkiem babassu
2. Maska Alterra granat i aloes
3. Mini odżywka Alterra granat i aloes
4. Maseczka oczyszczająca


Jutro ciąg dalszy łowów. Tym razem w drugim Rossmannie.



8 komentarzy:

  1. Odżywkę posiadam i bardzo ją lubię. ;) Czekam natomiast na recenzję maski.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem również jej ciekawa, jak i odżywki. ogólnie całej alterry. (wypróbuję jak JAKOŚ zdobędę większość kosmetyków)

      Usuń
  2. Blond włosy <3 U mnie w Rossmanie jest tylko jeden olej Alterry - Papaja i migdały.Trochę za mały wybór ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tym moim najnowszym też ubogo. odżywka i maseczka z alterry były tylko właśnie z granatem :( mam nadzieję że ten drugi rossmann będzie znacznie lepszy w asortymencie..

      Usuń
  3. Isana z babassu... najlepsza chyba odżywka jaką do tej pory miałam *_*
    a włosy blond... mm.. najpiękniejsze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawa jestem, czy się polubisz z isaną z babassu ;) mi nie pasuje za bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kocham takie wlosy :D zawsze o takich marzylam i cale zycie do takich dazylam i dzis takie mam:DDD powodzenia w zapuszczaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnie dwie Panie - rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...