25 lipca 2012

HP 15/15 Czego włosom nigdy nie zrobię?

Hej!

Zgodnie z punktem 15. hair projectu przedstawię Wam, co nie zrobię nigdy moim włosom :)

Otóż:


1. NIE OBETNĘ WŁOSÓW NA ŁYSO
Mimo, że czasami jest taka ochota, gdy włosy mnie wkurzają - wizja ponownego zapuszczania przeraża mnie. Chociaż włosy byłyby zdrowsze... :D



2. NIE OBETNĘ WŁOSÓW 'NA CHŁOPAKA'
W ogóle nie podoba mi się, to nie dla mnie. 



3. NIE WYGOLĘ BOKU
Podoba mi się to, ale zapuszczanie tego boku później osłabiałoby mnie. Wolę zrobić sobie mocnego splotka (warkoczyka) z boku głowy - Paulina :*



4. NIE POMALUJĘ TAK WŁOSÓW




5. NIE ZROBIĘ WARKOCZYKÓW NA CAŁEJ DŁUGOŚCI WŁOSÓW



6. NIE ZROBIĘ DREDÓW



7. NIE ZROBIĘ MEGA TAPIRU




2 komentarze:

  1. ładną fryzuke ma kożuchowska;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. przyznaję, że zgadzam się z każdym z twoich punktów, chociaż dziewczyna ze zdjęcia z wygolonym bokiem wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...