25 lipca 2012

HP 14/15. Moja włosowa historia.

Hej!

Tak jak obiecałam, dzisiaj, kilka minut po północy, pojawia się moja włosowa historia :) Będzie ona dłuuuugą historią ze względu na masę zdjęć, jakie posiadam. Nie mogłam się zdecydować które zdjęcia Wam pokazać, stąd taka ich ilość. Do tego dochodzi częsta zmiana koloru przez lat 3, a żadnej nie chciałam przeoczyć.

Najbardziej tęsknię za włosami z roku 2010, szczególnie z dnia 29.08.2010. Kiedy patrzę na to zdjęcie - chce mi się płakać. Włosy wtedy były bardzo rozjaśnione, ale w dobrym stanie! Nie to co teraz.

Jak widać - schodzenie z brązu na blond, z blondu na brąz i tak w kółko. Teraz już długi czas trzymam się balejażu.


GALERIA ROK 2009 - 2012
(w razie problemów z odczytaniem tekstu na zdjęciach, powiększcie je sobie klikając na nie)



























Początek włosomaniactwa - początek blogowania.
Skupienie uwagi głównie na olejowanie.










A Wam który mój kolor, z którego dnia, najbardziej się podoba?


23 komentarze:

  1. 18.09.2010 *_____________* mniamm! ;)
    widzę, że podobnie jak ja przechodziłaś wszystkie kolory świata, z tym że śmiem twierdzić, że więcej razy niż ja :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i również na to zdjęcie jak patrze jest mi przykro :)

      Usuń
    2. trzeba cieszyć się z tego co się ma, a Ty masz piękne włosy, będziesz o nie dbać i będą... idealne!:)

      Usuń
  2. Widac, że mają w sobie bardzo duży potencjał, są gęste i wyglądają na grube :) będe śledzic postępy ;) powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj gęste na pewno nie :( ale dziękuję!

      Usuń
    2. nie sa geste i grube wlasnie ale widac ze dobrze o nie dbasz :)

      Usuń
  3. oo widze Rzeszów, jesteś pierwszą włosomaniaczką z moich okolic :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna historia. Najbardziej podoba mi się wersja w hełmie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. W BLONDZIE było pięknie!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się! Bardzo ładnie było Ci w blondzie :) najbardziej podobają mi się w styczniu 2010:)

      Usuń
  6. A mi się ciemne podobają:-) nie mniej jednak obecnie też jest dobrze. Jeszcze trochę i włoski odzyskają swoją gęstość i zdrowie:-) powodzonka

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wygladasz na zdjeciu z 8.08.2010. Jestes tam pieknie opalona i masz rozjasnione wlosy i grzywke :) poza tym ladne zdjecie z tych najnowszych z kwiatem we wlosach, achhh ;) zycze postepow w pielegnacji wlosow i pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. ...z 3.05.2009 i 09.01.2010, ale też fajnie 17.03. i 17.04.210 :) Będę śledzić powrót Twoich włosów do formy ;) Ja też muszę włożyć sporo wysiłku, aby moje odzyskały dawną długość (wystarczy za łopatki) i zejść z cieniowania. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najładniej na końcu! Widać dużą zmianę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 24.09.2011 - najładniejszy kolorek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dosyć udany balejaż. Ale włosy są doczepiane :)

      Usuń
  11. Najbardziej mi się w tych odcieniach blondu podobasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też chyba wolę siebie w wersji blond. Ale w brązach czuję się też dobrze. Nie zdziwię się, gdy kiedyś znowu będę mieć brąz na włosach ;)

      Usuń
  12. włosy z dnia 29.08.2010 boskie! takie mi się marzą- i Ty chyba też lepiej wyglądasz w blondzie:) pamietasz może czym farbowalaś wtedy? Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. farba Joanna Naturia - szlachetna perła :)

      Usuń
  13. 18.09.2010 *_________________* albo 20.09.2009 <3 wrzesień górą, dziołszka :* prześlicznie Ci w blondach, chociaż wiadomo, niszczą włosy strasznie... wiem po sobie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...