24 lipca 2012

come back !

Hej!

Rozpoczynam od nowa prowadzenie bloga po ok. 2 latach (?) przerwy. Blog pod tym adresem służył mi w temacie mody. Pokazywałam tutaj moje codzienne zestawy, wygląd, ciuchy, nowe zdobycze, moje inspiracje. Niestety nie wytrwałam w tym. 
Postanowiłam rozpocząć ponownie bloga, tym razem o tematyce jaka mnie teraz interesuje dzięki wizażowi - a więc w największym stopniu włosomaniactwo, pielęgnacja całego ciała, paznokcie. Oczywiście nie zabraknie tutaj ponownych tematów o modzie.

Jak to się zaczęło? Jak już wspomniałam - zaczęłam wgłębiać się w tematykę włosów na wizażu. Chcę poprawić ich wygląd, dlatego wyszło tak a nie inaczej :) Moje pierwsze tematy włosowe jakimi się zainteresowałam to :

  • wcieranie Jantara w skalp 

Do tej pory przeszłam dwie kuracje. Ilość zużytych butelek: 3. Między kuracjami dość długa przerwa. Drugą skończyłam 21 lipca.


  • picie pokrzywy 

W torebkach. Od 30 czerwca. Picie regularne, codzienne, po 1-2 kubki. Przerwę planuję po 3 miesiącach.

  • nieudana próba picia drożdży 


Kupiłam drożdże, przygotowałam kubek. Nie dawałam rady z połykaniem ich. Podziękowałam :)

  • olejowanie włosów

1. Dabur Vatika, Enriched coconut. lemon. henna. amla
2. KTC olej kokosowy (nalepka zeszła po kontakcie z wodą)

  • odżywki, maski



  • inne odżywki, szampony


Około raz w tygodniu używam rewitalizującego szamponu Joanny ze względu na moje włosy z balejażem, a do niej odżywkę z tej samej serii. Jestem z nich średnio zadowolona. Wolę umyć włosy wiśniowym szamponem Joanny, do tego obojętnie jaka odżywka/maska i na koniec zrobić płukankę Srebrzykiem. Lepszy efekt i zdecydowanie szybszy. Płukanka w sekundę robi mi ładny odcień włosów. Szampon z kolei należy potrzymać kilka minut na włosach, to samo z odżywką. Schodzi z tym..

  • ochrona






Jeżeli chcecie recenzję któregoś z wyżej wymienionego produktu, piszcie. 


A jeżeli macie dobre lub złe doświadczenia z którymś - również dajcie znać :)

3 komentarze:

  1. Ja bym chciała porównania tych 2 olei, ponieważ mam ten niebieski i przy zużyciu 2/3 opakowania zbił się w grudki ;/ Vatika jest lepsza?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko mi jest je porównać. Niebieskiego użyłam dopiero dwa razy, nie wiem czy coś zdziałał, ponieważ po zmyciu go używam odżywek, które same w sobie robią mi włosy zadowalające mnie. Poużywam je jeszcze, będę pewna opinii - wtedy ją zamieszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może już gdzieś o tym pisałaś, ale nie mogę znaleźć. Jestem ciekawa szamponu wiśniowego:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie pozostawione komentarze! Każdy z osobna cieszy mnie ogromnie i motywuje do działania. Są one moderowane, aby żaden z nich mi nie umknął. Buziaki :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...